4 Kasım 2011 Cuma

Bioderma Sensibio Ar Krem

Merhabalar!
Bugün de bir Bioderma yazısı ile karşınızdayım. Bioderma yazılarını bu kadar geçe bırakma nedenim birkaç hafta ya da bir ay kullanımlı süreyle kullanılmış ürünlerin doğru bilgileri yansıtmadığını düşünmem. Bu ürünü de yazdan beri ama düzenli olarak daha çok 1-2 aydır kullanıyorum. Bildiğiniz üzere sensibio serisi hassas-kızarık-toleransı düşük ciltlere, sebium serisi karma-yağlı ciltlere öneriliyor. Sensibio Ar kızarıklık karşıtı bir krem, yalnız normal nemlendirici olarak kullanılmıyor, gece yatmadan normal nemlendiricinizin üzerine, kızarıklık sorunu yaşadığınız bölgelere lokal olarak uyguluyorsunuz. Gündüz kullanımına uygun olmaması bnm görüşüm normalde kremin kutusunda sabah da kullanılabileceği yazmış ama içeriğinde yağ olmamasına rağmen ciltte ağır, yağlı bir his bırakmasından dolayı kullanılamaz dedim. İlk sürüldüğü anda gerçekten cildin kızarıklığını mucizevi bir şekilde yok ediyor. Fakat ben uzun süreli kullanımda cildimde genele yayılan bir düzelme göremedim(kızarıklık olarak.) Benim kızarıklığım daha çok yanak bölgemde; ama bana pek bir fark yokmuş gibi gelmedi. Sabah da kızarık olmayan bir ciltte uyanıyorum ama yüzümü yıkadıktan sonra acı gerçekler su üstüne çıkıyor. Bu nedenle bir daha alacağımı sanmıyorum. Zaten yapısını pek sevmedim. Fiyatı 50 lira civarı olması lazım. Ben 3 al, 2 öde kampanyasından almıştım; takip ederseniz sürekli aynı kampanya tekrarlıyor kendini.


Bioderma'nın sitesinde ürün hakkında neler yazıldığına bakmak gerekirse:

Sensibio AR Cream hem anlık hem de uzun süreli kızarıklık sorunlarının giderilmesine destek olur.

Enoksolon, alantoin ve kanola içeriğiyle sıcak basması hissinin ortadan kalkmasına katkı sağlar.

Rosactiv kompleksi® (yeşil çay ekstresi, gingko biloba ve soya fasulyesi) içeren ürün, nemlendirici içerikler sodyum PCA, avokado fitosterolleri, hidroksiprolin ve gliserin sayesinde cildin tolerans seviyesinin yükseltilmesine yardımcı olur.

Hafif ve yağsız bir yapıya sahiptir, parfüm ve renklendirici ajan içermez.


Özellikleri ve içeriği:


Özellikleri:
Parfümsüz formüle sahiptir. Hipoalerjeniktir.Renklendirici ajan içermez.


İçerikler:
WATER (AQUA), MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), GLYCERIN, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, ARACHIDYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE, GLYCOL DISTEARATE, OZOKERITE, PEG-100 STEARATE, SODIUM PCA, CANOLA OIL, DIPALMITOYL HYDROXYPROLINE, GLYCYRRHETINIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE, GINKGO BILOBA EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) GERM EXTRACT, ALLANTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SODIUM CHONDROITIN SULFATE, PROPYLENE GLYCOL, BEHENYL ALCOHOL, POLYACRYLAMIDE, ARACHIDYL GLUCOSIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, DISODIUM EDTA, LAURETH-7, SODIUM HYDROXIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN.

Sevgilerimle;




14 yorum:

  1. güzel kaliteli bir kreme benziyor...

    YanıtlaSil
  2. ay canım bu krem nezmandır aklımdaydı,benim beklentilerim biraz fazlaydı,geçiçi kızarıklık önlemsi hoşuma gitmedi:(birde gece kullanıma uygun olmasıda kötü çünkü sabah kalktığımda benim cildimde kızarıklık zaten olmuyor,sonrada oluyor:(

    YanıtlaSil
  3. ben de kıvamını merak edıyorum..koluna sürmüşün ama yıne de sözlü olarak duysam daha ıyı olcak..

    YanıtlaSil
  4. liffe kıvamı ağır ve yağlı bir his bırakıyor üstte. baya baya kıvamlı bir krem yani. yüzde durdukça da apırlaşıyor. o yüzden gündüz kullanımına uygun değil.

    busesinem aynen benim de sabahları cildim zaten kızarık olmuyor, gün içerisinde su değince elleyince filan kızarıyor o yüzden bu ürün bende mucizeler yaratmadı pek.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. liffe kıvamı ağır ve yağlı bir his bırakıyor yüzde. baya baya kıvamlı bir krem yani, yüzde durdukça da ağırlaşıyor. o yüzden gündüz kullanımına uygun değil.

    busesinem aynen benim de sabahları cildim zaten kızarık olmuyor, gün içerisinde de su değince elleyince filan kızarıyor. o yüzden bu ürün bende mucizeler yaratmadı pek.

    YanıtlaSil
  7. Blogunu severek izliyorum, ürünler hakkında verdiğin bilgiler çok faydalı. Blogumda bir çekiliş var, tüm kozmetikseverleri beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. BU KREMİ 1 AYDAN FAZLADIR KULLANIYORUM BENDE ROSEA HASTALIĞI VAR DOKTORUM SABAH KULLANMAM İÇİN VERDİ BU KREMİ YANLIZ BİR ETKİSİNİ GÖREMEDİM ÜZERİNDE YAZDIĞI GİBİ KIZARIKLIĞI ALIP YANMA HİSSİNİ KALDIRMIYOR AKSİNE GÜNBOYU DEVAM EDİYOR ZAMANLA ETKİSİNİ GÖSTERİRMİ DİYE BEKLEDİM AMA AYNI DEĞİŞEN BİR YOK

    YanıtlaSil
  9. Hangi bb kremi önerirsiniz bende de rosea var da kızarıklık geldi mi gitmiyor o kızarıklıkla da gezmek berbat bir durum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, denememiş olsam da Bioderma markasının kızarıklık sorunu yaşayan ciltler için yeni çıkarmış olduğu bir BB kremi var. Haberdar olun istedim; http://www.bioderma.com.tr/urunlerimiz/sensibio/ar-bb-cream

      Sil
  10. Merhaba ben de rosea hastasıyım yaklaşık 5 yıldır. Bir sürü krem ve temizleme ürünü denedim ama en memnun kaldıklarım bioderma ürünleri. GündÜz evden çıkmadan yüzümü bioderma sensibio jel temizleyici ile yıkıyorum, güneş kremimi sürüp (şuan nuxe kullanıyorum güneş kreminde) yüzümü sensibio rich ile nemlendiriyorum ki baz a hazırlayayım. Üzerine la roche posay sıvı fondöten uyguluyorum bir makyaj süngeri yardımıyla. kızarıklığım artarsa işlemi tekrarlıyorum gün içinde bir kez daha. Maalesef zor bir hastalıkla başa çıkmaya çalışıyoruz, tedavisi şuan için olmayan. Ben de rosea tecrübelerimi paylaşmak istedim (:

    YanıtlaSil
  11. merhaba bu kremin gece kullanıldığını yazmışsınız ancak bu krem makyaj bazı olarak çok güzel kullanılıyor. ayrıca sitesinde yada kutuda gece kullanın nemlendiricinin üstüne sürün vs gibi birşey yazmıyor bizzat kendim kullanıyorum. dışarı çıktığımda bb krem olanı evde olduğumda ise bu normal olanı kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bnada bu kremi almami önerdiler cildim cok hassas ve kızarıyor diye memnunmusunuz

      Sil
  12. Herkese merhaba. Benim de yanak kısmında kızarıklıklar var. Bu ürünü doktor ve eczacı önerdi fakat 1 sürüşte alerjik etki yarattı ve 3 günü kıpkırmızı ve kaşınma yanma eşliğinde geçirmeme sebep oldu. Kızarıklık için önerilse de herkeste farklı olabilir, ufak bir alanda deneyip yarıyor mu bakın derim.
    Ek olarak güneş kremi ürünü de aynı etkiye yol açtı malesef.

    YanıtlaSil