13 Temmuz 2011 Çarşamba

Pure Beauty Jasmine Water BB Cream

Son dönem baya meşhur olan BB Kremleri bir şekilde hepimiz duyduk veya denedik. Daha önceki Missha BB Krem yazımda bu kremin ne olduğunu, ne işe yaradığını yazmıştım. Bugün size sadece Watsons'ta satılan, almak için yurtdışına gitmeyi gerektirmeyen bir üründen bahsetmek istiyorum. Kendisi Pure Beauty adlı uzakdoğu firmasına ait bir bb krem. Nisan ayında Watsons'tan almıştım, şahsen Türkiye'ye bb krem getireceklerini hele de bunu satanın Watsons olacağını hiç tahmin etmemiştim.

Ürünün özelliklerina bakacak olursak ilk olarak 30 ml olması ile başlayabiliriz, Missha'dan 20 ml daha az. Renk olarak Missha no 23'den daha açık sanırım 13 veya 21 numaralarına tekabül etmesi lazım Missha'nın. Yoğun bir yasemin kokusu var adından da anlaşılabileceği gibi, gerçi yasemin kokusunu sevmeme rağmen bununkinden tek kelimeyle nefret ettim. Yapı olarak bu da Missha gibi ağır, kapatıcılığı Missha gibi muntazam. Peki ne oldu da ben bu üründen nefret ettim? Cevabı çok basit. Bu ürün cildi inanılmaz yağlandırıyor. Benim cildimin kuru olduğunu cümle alem öğrendi sanırım. Benim kuruluktan kızaran, gerim gerim gerilen cildimi bile bir saat içinde suratıma yağ dökmüşüm gibi yağlandırdıysa yağlı cilde sahip olan bir kişiyi bu kremle düşünemiyorum. Neyse ki sivilce çıkarmadı; ama ben gene de kullanmayı bıraktım kim vıcık vıcık duran bir ciltten hoşlanır ki hadi glowy görünüm severiz de o ince çizgi açıldı mı pek de hoş göründüğü söylenemez cildin..

Almak isterseniz ki bence boşverin, fiyatı 25 lira olması lazım.. Tabi bir tek Watsonslarda satıldığını da eklemek lazım..

Sevgilerimle,
Larinia..

18 yorum:

  1. denemek istiyorum bu ürünü cnm insallah hala vardır! Bakalım karma ciltte nsl duracak ;)

    YanıtlaSil
  2. ben sanmıyorum yağlandırcağını ya sen gördüğüm kadarıyla fazla miktar almışsın az alıp yaydıracaksın ki onu

    YanıtlaSil
  3. Az miktar alıp sürüyorum cildime, blogda tanıtım amacıyla fazlasıyla alıp sürdüm.

    myprincess bu ürünü her zaman watsonslarda bulabilirsin biteceğini sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  4. çoook kötü bir ürün benm kuru cildimi bile yağlandırdı.. ben tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. bunun ince tüpte olanı da var.benım de cildim ozellıkle t bolgesı asırı yaglıdır ama o kotu gelmedi bana. en az 10 saat yuzumde tasıdıgımı ve bu sure ıcerısınde sadece 1 kez burnumu pudraladıgmı dusunursek fena degıl bence :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar çok sürersen tabi ki yağlı bir cilde sahip olursun ve ben kullanıyorum çok memnunum s

    YanıtlaSil
  7. Ben yüzüme sabah sürüyorum yarın sabaha kadar dürüyor sabah yeniden sürüyorum ve cildim Allah'a şükür eskisinden bili daha iyi :)

    YanıtlaSil
  8. gamze biliorum onu, sütten ağzı yanar yoğurdu üfleyerek yer misali hiç yaklaşmadım ona ama önyargılarımı bir kenara bırakıp denesem iyi olabilir.

    adsız arkadaşımın yorumuna cevap yazmak istiyorum. normalde ben bu kadar çok ürünü yüzüme bocalamıyorum tabiki. ürünü sizlere gösterebilmek açısından o kadar sürdüm. ben kendi adıma konuşayım, herhangi bir ürünün varla yok arası bir miktarla swatchlanmasından hem hoşlanmıyorum hem de bir fikir sahibi olamıyorum. görael olarak sizlere fikir vermesi amacıyla swatchladığım ürünlerin miktarları, yüzüme kullandığım ürün miktarları değil kısacası.

    Tabiki de ben memnun değilim diye hiç kimse memnun olmayacak diye bir şey yok. Sadece kendi cildimde deneyebilme şansım olduğu için ürünleri, ne yzık ki tam anlamıyla objektif bir perspektiften bakmış olmuyorum hiçbirisine.

    YanıtlaSil
  9. adsız arkadaşa bir yorum da ben yazayım bb kremi yuzune sabah usrup ertesi sbha kdr beklettiğini sonra tekrar o sbhda surdugunu yazmış... allah akıl fikir mantık ihsan eylesin o cildi tek bir gece dinlendirme durmadan her gun uygula sonra gel azıcık urun kullanıyorsun dıe bloggera akıl ver:) keske kendısı de urunu azıcık veya zamanlı kullanma fikrini bi düşünse

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar icinde petrol ve paraben var. dikkatinizi cekmek istedim.

    YanıtlaSil
  11. bu urunu tesadufen fondoten ararken orda çalşan kızın tavsiyesi uzerne aldm benim cildimde çok ama çok kuru evet yağlı ciltler için pek uygn gözkmuyor ama ben cildime surduğmde ısıl ısısl durmasını sevyrm ki fondotenin tek başına surulmesnden yana değlim mutlaka ben uzerine renksiz naturel sabitleyen bi pudra suruyorum pudra surulduğnde ise daha naturel ve o kadar da yağlı drumuyo bence yuzde ışıltı bırakıyor buda benm hoşma gidiyo cilt daha taze gözukuyo tabi bu benm duşuncem .. . bu yorumu yapyrm çunku bu urunle hçbr alakam yok yani urunu satan veya çok satldğnda çıkarı olan bri değlm yeni aldğm bi urun markayıda duydm ama pek bilmem çnku ben bi markayla ilgli yorumları okrken hep byle bi ikilem içnde kalrm bazı iyi yormlr olyo bazı kotu yormlar oluyo tabi cilt tpne ve beklentye göre değşblr bu durum sadece samimiyetmi anlamanz için syledm...

    YanıtlaSil
  12. merhaba :) blogunla yeni tanıştım, lydia'nın pure beauty ürünleri tanıtımı postundaki linkinden ulaştım buralara ben yağlı ciltli olduğum için bir türlü bb kremlerle aram iyi olamadı maalesef elimde bir iki kere kullandığım bir missha bb cream var 23 numara, eğer ki düşünürsen adresim http://armutundolabi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Bu kremi bven de aldım. Cildim karma; yaz aylarında yağlıya dönük karma. Ve ben de tam tersine, kuru ciltler için iyi olmadığı düşünüyorum bu kremin. Garnier BB krem ne kadar yaplandırdıysa, bu krem aksine o kadar mat ve güzel durdu... gerçekten şaşırdım bu yüzden blogunu okuyunca. Çok ilginç...

    YanıtlaSil
  14. bende tam tersi etki yaptı açıkçası pure beauty. garnier'i fazla yağlı olduğu için bırakmıştım, ayrıca tenime de en açık tonu bile koyu geliyordu. pure beauty hem renk olarak hem de yapı olarak tam uydu, yağlandırma falan yok ama onun da ambalajı hiç pratik değil, almak istediğimden fazla ürün geliyor elimde kalıyor yarısı.

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar,
    Ben bu ürünü bir haftadır kullanıyorum ve daha önce alsaymışım dedim hep kendi kendime. Fondöten kadar kalıp bir etki yapmıyor. Ciltte daha soft duruyor. Karma bir cildim var ve yağlanma sorunu ile karşılaşmadım. Tavsiye ettiğim bir arkadaşım benim aldığımdan bir miktar denedi yüzüne. Onun cildi yağlı ama o da memnun kaldı. Bugün Watsons'tan satın aldı. Yazıyı okuyunca ben de şaşırdım. Ama tabi ki her cilt bir değildir.

    YanıtlaSil
  16. Bumu yoksa bulgarian rose bb cremmi hangisi iyi gelir ?
    cildim karma.
    ? cvplarsanır memnun olurum

    YanıtlaSil