10 Eylül 2011 Cumartesi

Katy Perry Makyaj


Merhabalar:)Bugun sizlerle yine bir ünlünün makyajını mercek altına alacağız..İşte Katy Perry ve işte makyajı..:)
Fondoten:İlk önce cildi daha nemli kısaca daha fresh göstermek adına uygun bir makyaj bazı kullanılmış. ( Mac prep+prime makeup primer) Sonrasında fondoten olarak Estee Lauder Double Wear fondoten uygulanmış.(Alternatif olarak Laura Mercier oil free fondotene bakılabilir.)

Concealer:Kapatıcı olarak Laura Mercier Secret Camouflage
(2 numarasıuygulanarak ciltteki kusurlar kamufle edilmiş.


Allık:NYX Dusty Rose Blush uygulanmış.


Pudra:Mac Invisible Set Powder uygulanmış.-Mac 134 no fırçayla beraber.



Göz Makyajı ise;
Too Faced Shadow Insurance

Mac Gold Stroke pigment
Mac Gold Mode pigment
Urban Decay Roach göz farı


Mac Vanilla göz farı

NYX highlight eyeshadow


Mascara olarak Maybelline Great Lash Mascara uygulanmış.

Mac blacktrack eyeliner uygulanmış.

Sevgiler..:)

                                                                                                     Paylaşan:Zencefilkız

3 yorum:

  1. İts beauty den görüp inceledim bloğunu çok da beğendim hemen hemen hepsini okudum :))Kullandığım bir çok üründe benim düşüncelerimi ifade etmişsin,sanırım beklentilerimiz aynı.Paylaşımlarını zevkle takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim Tugba erem.Düşüncelerin beni çok mutlu etti:))

    YanıtlaSil
  3. fotoğraf kalitesindendir belki de bilmiyorum ama cildi pütürlü görünmüyor mu? sanki cilt fondöteni kusmuş gibi bir hali var? ayrıca boynu yüzünden daha koyu duruyor :/

    YanıtlaSil