8 Kasım 2012 Perşembe

Saç Şekillendirici Ürünlerim..Favoriler..:)


Merhabalar..Bir suredir yazı yayınlayamadgımın farkındayım.Okul,dersler derken fırsat bulamadıgım ve fazladan fazladan geç kalmış bir yazı olaraktan bugun yayınlayabildim sonunda bu yazıyı..Bu yazıda saç bakımında uzun zamandır kullandıgım,bazılarıyla yeni tanıstıgım bazılarıysa da yıllardır zaman geçirdiğim ürünler yer almakta..Saç bakımından çok fön maşa gibi müdahaleler sırasında bana yardımcı olduguna inandıgım saç  ürünlerimi sizlerle paylaşmak istedim..





Kerastase Nectar Thermique Krem:

Bu kremi 1 senedir kullanıyorum duzenli olmasada..Isıya karşı koruyucu bir tür kalkan görevi görüyor saçlarda.Özellikle maşa düzleştirici gibi,saçların yuksek ısıya maruz kalacagı zamanlarda nemli yada kuru saça uyguluyorum.Üzerine fön,duzleştirici veyada maşa hangisini uygulayacaksam o aparatı kullanıyorum.Saçları yuksek ısıdan korumaya yonelik bu urun saçlara parlaklıkda veriyor aynı zamanda,bir çeşit krem yapısında beyaz parfumlu bir kokusu var. Super mi derseniz aman aman onsuz yaşayamam tarzında bir ürün değil,fakat kötüde değil.Saçlarımı ısıdan korudugunu çok dusunmuyorum fakat parlaklık veriyor o doğru.. Fakat ayarında uygulamakta fayda var yoksa saçları ağırlaştırıp yağlandırabiliyor.(Benim saçlarım oldukça kurudur üstelik..)





Loreal Studio Saç spreyi:

Bendeki yuksek tutuşlu sabitleyici sprey.Özellikle maşayla saçlarıma bukle vb. şekiller verdikten sonraki en büyük kurtarıcı diyebilirim.Saçıma hangi şekli verirsem uzunca bir sure aynen öyle kalmasını sağlıyor.Yaklaşık 7-8 saat kalabiliyor bu durum diyebilirim.Bir tür market ürünü olmasına ragmen iyi bir performans gosteriyor bana göre.Güzel bir sabitleyici sprey,tavsiye ederim.Fiyatı 16 tl civarında olması lazım.




John Frieda Secret Weapon Saç kremi:Yine en favori urunlerimden birisidir kendisi..Duzleştirici,maşa ya da fön gibi şekillendiriciler uygulandıktan sonra saçlardaki elektriklenmesini önleme konusunda başarılı buldugum bir krem.Tum saça,(diplere gelmemek kaydıyla) az miktarda uyguluyorum ve boylece hem fonun bozulmasını onluyor hemde kabarmamasını sağlıyor.Fiyatı 24 tl..




John Frieda 3-day straight sprey:Bu ürünün yazısını daha onceden ayrıntılı olarak paylaşmştım blogda.Buradada tekrardan uzun uzadıya yazmama gerek varmı bilemiorum ama kısaca ozelliğinden ve izlenimlerimden bahsedeyim.. Adından da bilindiği üzere saçlardaki fönün ömrünü uzatan ve hatta bunu 3 güne kadar çıkarmayı vaad eden bir saç spreyi.Banyodan sonra nemli saça 4-5 fısfıs kadar uyguluyorsunuz.Ardındanda duzleştricinizi uyguluyorsunuz.Boylece uyguladınız duzleştirme işleminizin ömrnüuzatmış oluyorsunuz.Hem hergün tekrardan birkez daha ugrasmanıza gerek kalmıyor fön için(2 gün en azından,bazen 3e çıkabiliyor max.) ,hemde boylece saçlarınız ısıya daha az maruz kaldıgı için daha az zarar görmüş oluyor.Denedim,kullandım ve halada arada kullanıyorum begeniyorum.Saçlara bir miktar parlaklıkda veriyor aynı zamanda.Bu ürünüde kararında uygulamakta fayda var cunku çok fazla spreyin ayarını kaçırırsanız saçlarınızı sertleştirebiliyor,buna dikkat diyorum..Bu arada bu ürün saçları ısıdanda koruyormu diye sorular gelmişti biara,ben şahsen koruyucu ozelliği oldugunu pek dusunmuyorum,sadece fonunuzun suresini uzatıyor bir sure daha diyebilirim..Daha ayrıntılı bilgi için blogumuzdaki yayınlanmıs olan yazımıza..tık-tıkk





Toni&Guy Finishing Shine Spray:Fön,maşa gibi işlemler sonrasında birçeşit sonlandırma spreyide diyebiliriz bu ürüne.Saçlara parlaklık kazandırma amaçlı bir sprey.Saç şekillendirilmesi sonrasında uygulanıyor.Başarılı..Fakat yoğun bir parfum kokusu var,alerjisi olanlar etkilenebilir..Onun dışında memnunum,gayet guzel bir ürün,saçlara parlaklık kazandırıyor bence..Özellikle saç boylarına ve uçlarına sprey sıkıldıgı zaman vaad ettiğini gerçekleştiriyor diyebilirim.




Kerastase Fibre-Archtiechte Çift Fazlı Serum:Saçlardaki maşa/düzleştirici gibi sıcak uygulamalar sonucu oluşan kırıkları gerçektende onardıgını soyleyebilirim.Kırıklardan tamamen kurtuluş yolu tabikide kestirmek,fakat bu üründen kestirmekten sonraki en iyi onarıcılardan birisi sanırım.Saçın daha iyi gözükmesini sağlıyor aynı zamanda..Banyodan sonra kurumaya yakın saçın boy ve uçlarına uyguluyorum.1.5 aydır bu ürünü kullandım ve bitti.Hemen yenisi aldım..:) Fiyat:108 tl..




John Frieda Brilliant Brunette Runway Straight Krem:Bir çeşit düzleştirici saçları yatıştırıcı krem diyebilirim.Özellikle saçlarımı düzleştirmeye üşendiğim ama paspal bir halde dolaşmakda istemediğim zamanlarda kullanıyorum çoğunlukla.Nemli veyada kuru saçın boy ve uçlarına uyguluyorum ve saçlarım daha guzel gorunuyor bu şekilde bana kalırsa.Saçlara parlaklıkda veriyor ve uv ışınlarına karşı koruyucu özelliğide sahip.İçerisinde mevye özleri bulunmakta.Kokusuda guzel,hindistan cevizi tarzında..





Kerastase Elixir Saç bakım yağı:Şu sıralar en çok tartışılan yağlardan biriside bu sanıyorum.Güzel mi değil mi diye..Islak veyada nemli saçlara uyguladınızda bakım yapan saçları yumuşatan,kuru saçlarınıza ugulandınızda ise elektriklenmesini öneleyip saçlara parlaklık veren bir saç bakım yağı.Kokusu çok guzel..Fakat bana kalırsa saçlara bakım  ve onarımdan ziyade, besleyici özelliğie sahip bir ürün diye düşünüyorum.Yani oluşan saç yanıklarını,kırıkları filan pek de onardıgını dusunmuorum ben şahsen.Bu yukarıdaki benim 2.şişem bu arada.Bir daha alırmıyım bilemiorum ama piyasa bu ürüne benzer  pekçok alternatif mevcut diyede dusunmekteyim açıkçası..

 




John Frieda Shine Shock Krem:Parlatıcı saç kremi.:Kuru veyada nemli saçlara uyguladınızda saçlara hem parlaklık veriyor(orta duzeyde bana kalırsa,superde değil..) hemde saç uçlarındaki kırıkları mühürlüyor (çok çok az oranda bence..) Saç boy ve uçlarına çok az miktarda uyguluyorsunuz,fazlası saçlarda ağırlık hissine neden olabiliyor cunku.Fiyatı 24 tl..

 

Benim vazgeçemediğim veyada kısmende olsa begendiğim bazı saç ürünlerim bu şekilde..Saç bakımı her bayanın olmazsa olmazı sanıyorum. Bakımlı ,ışıl ışıl saçlara kavuşmanızı diliyorum..:)


Sevgiler..:))

                                                                             Paylaşan:Zencefilkız


7 yorum:

  1. Harika bir post olmuş, teşekkürler...
    Hemen 1-2 ürünü not ettim bile !!

    YanıtlaSil
  2. rica ederim mor rimel,begenmene sevindim;)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ürünlerin pahalı olduğuna bir kanıtta Kerastase Fibre sanırım canım.

    YanıtlaSil
  4. evet,katılıyorum Rimelli kız..

    YanıtlaSil
  5. müthiş bir yazı olmuş cnm ellerine sağlık :)
    larinia nerelerde bu arada?

    YanıtlaSil
  6. tşkler cnm begenmene sevindim:) Larinia kayıplarda desem yeridir cnm.

    YanıtlaSil
  7. Post çok güzel olmuş. John Frieda Secret Weapon Saç kremi'ni aklıma yazdım.en çok işime yarayacak olan o..kabarık ve elektrikli saçlar istemiyorum. Yıpranmış (aslında mahvolmuş)saçlarımı bir nebze düzgün gösterebilir belki..sevgiler...www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil