13 Mayıs 2011 Cuma

Rimmel SunShimmer 3in1 Shimmering Bronzer


Bu ürünü geçenlerde Watsonstan aldım. Koyudan açığa üç renk içeren dokusu inanılmaz yumuşak kendiliğinden hafif ışıltılı (ışıltıları o kdr hafif ki yüzde belli bile olmuyor) bir bronzer kendisi. İki gün önce hava çok güzeldi, güneşliydi bronzer uygulamak istedim yeni aldığım için elim de bu bronzer a gitti. Innova pudra fırçamı pudraya sürüp yüzüme uyguladım bnm Dior bronzer gibi sanıp, meğersem hata yapmışım aynaya bir baktım sanki 10 saat kızgın güneşin altında kalmış gibi bir surat. Silemedim de hafifletmeye çalışıp öyle çıktım dışarı mecburen:) O zaman anladım bayağı pigmentli bir ürün olduğunu. Bu ürünün her şeyi güzel hoş da yüzde ne yazık ki turuncaya dönük duruyor. Dior matte bronzer ım ne kdr kahve tonlarında duruosa bu da yüzümde bir o kdr bakır-turuncu duruyor, ancak yazın gerçekten yandıktan ve bronzlaştıktan sonra kullanabileceğimi düşünüyorum. Fakat gene de fiyatına göre performansı gayet iyi. Bakır- turuncu tonlarına dönük bronzluktan hoşlanıosanız bundan iyisini bulamazsınız:) Bendeki rengi 001 Gold Princess. Fiyatı 15 Tl olması lazım..

Paylaşan: Larinia


Üstteki üç resim bronzer ın gün ışığında çekilmiş resimleridir. Renginin daha iyi anlaşılması açısından ekledim; çünkü sarı ışıkta ürünlerin renkleri yanıltıcı olabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder