13 Temmuz 2011 Çarşamba

Bir Alışveriş Postu! Yeni Takıntım Dermotolojik Ürünler

Tekrardan Merhaba!

Aşağıdaki fotoda gördüklerinizin hepsini bugün aldım farklı eczanelerden. Zaten Bioderma da Nuxe de uzun zamandır denemek istediğim markalardı. Eğer nette gezerseniz ve kullananların yorumlarını okursanız çoğunluğun memnun olduğunu görürsünüz. Hal böyle olunca denememek olmazdı. Ayrıca cilt bakım ürünlerimde paraben vs gibi koruyucu madde ve bol miktarda kimyasal maddeler bulunsun istemiyorum, zaten makyaj ürünlerimiz fazlasıyla bunlarla dolu.



1- Bioderma Sensibio Light
2- Bioderma Sebium Akn
3- Bioderma Sensibio Ar
4- Bioderma Photoderm Ar Spf 50
5- Nuxe Simli Kuru Yağ
6- Nuxe Ballı Seri Temizleyici Jel
7- Nuxe Aromatik Kil Maskesi

Bioderma Aromatik Kil Maskesi, iki Nuxe alana bedava olduğundan ve Biodermada 3 al 2 öde kampanyası olduğundan baya karlı bir alışveriş oldu. Eğer sizin de dermotolojik markalardan ihtiyaçlarınız ya da almak istediğiniz ürünler varsa, kampanyalar bitmeden alışverişinizi yapınızderim.

Sevgilerimle,
Larinia..

3 yorum:

  1. larinia bir süredir forumda ve blogada pek görünmüyorsun,bu aralr meşgulsün sanırım.ben bioderma ar dan memnun kaldınmı çok merak ediyorum,birde normal nemlendirici gibi bütün yüzemi kullanılıyor yoksa bölgeselmi uygulanıyor?nuxe ürünlerini de merak ediyorum ama fırsatın olursa yorumlarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. busesinem şuraya bakabilirsin:)http://limonsuzdietcolaa.blogspot.com/2011/11/bioderma-sensibio-ar-krem.html

    YanıtlaSil
  3. Bloğunu bugün Bioderma Photoderm Ar SPF 50'yi araştırırken gördüm. Çok beğendim. Bu postu çok önce hazırlamışsın ama birşey sormak istiyorum. Bu Photoderm AR'den memnun kaldın mı? Rengi nasıl ve yapış yapış yapıyor mu?
    Şimdiden teşekkür ederim.
    sevgiler
    yelda
    http://yeldaninevi.blogspot.com

    YanıtlaSil