10 Eylül 2011 Cumartesi

Sephora Jumbo Eyeliners

Tekrardan Merhaba!

Outlet Make-up isteği üzerine Sephora Jumbo Eyelinerlar hakkındaki yorumumu öne aldım:) Öncelikle bu ürünler hem eyeliner şeklinde hem de dağıtılarak krem far niyetine kullanılabiliyor. Toplamda 17 rengi var. 12 saat suya, neme dayanıklı olduğu yazıyor. Renkler metalik. 12 saat dayanıklı mı onu bilmem ama ben denize girmeden önce uygulayıp blending fırçası ile dağıtıp suya giriodum çıktığımda far aynı şekilde duruyordu. 12 saat durmasa bile yeterince dayanıklı olduğunun göstergesidir bence bu:) Bendeki renkler beige ve taupe( taupe adı üzerinde bir vizon rengi). Kalemtraşla açılarak kullanılabiliyor, mekanik bir sisteme sahip değil. Dokuları yumuşak, renklerini çabuk veriyor. Gündüzleri kirpik dibime kalem gibi uygulayıp dağıtarak, akşamları ise direk göz kapağıma sürerek uyguluyorum, böylece yoğunluğunu arttırabiliyorum. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün. Sephoralardaki satış fiyatı ise 26.50 tl.




Beige,Taupe

Sevgilerimle,

3 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar,her iki rengide:)

    YanıtlaSil
  2. Ahh! canım öncelikle çok teşekkür ederim :)
    2sininde rengi harikaymış alınacaklar listeme ekledim bile ^^
    Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim cnm yarın sabah da ojenin tanıtımını yapacağım:)

    YanıtlaSil