29 Ekim 2011 Cumartesi

Zencefilkızla Alışveriş

Merhabalar..Bir Alışveriş Postuyla daha karşınızdayım.Bir suredir kozmetik orucundaydım diyebilirim sizlere..Gerek evdeki ürünlerden gerekse biraz daha tutumlu olayım modundan kurtulup birkaç ürünle evime döndüm bu hafta içerisinde..Hepside ihtiyacım olan ürünlerdi,ki bu aralar bazı mağazaların kozmetik indirimlerinin oluşuda sanırım buna en buyuk etkendi..:) Bakalım neler almışım..?? Şu şekilde..;)


  • Estee Lauder Advanced Night Repair Serum 75 ml
  • Dior Forever Fondoten
  • Dior Forever Pudra
  • Kerastase Nutri Termique Maske
  • Guerlain Rouge G Garçonne
  • Guerlain Rouge G Girly
  • The Body Shop Lip Balmlar-Shea Butter,Coconut olanlar
  • TONI &GUY Parlatıcı Saç Spreyi(Aynı zamanda hacim verici)


Estee Lauder Serumu Ykm'nin geçtiğimiz haftadaki %15 Estee Lauder indirimden almıştım. 234 tlye geldi.Herhalde en çok sevdiğim serumum budur.Vazgeçilmezim diyebilirim.!!:)

Guerlain Rouge G Garçonne ve Girly;bu iki rujuysa uzun zamandır istiyordum,resmen ruyalarıma girmeye başlamıştı diyebilirim.Sevil'in 2 ürüne %30 kampanyasından almış oldum.Tanesi 122 tlydi, ikincisi 91 tlye geldi.Hiç yoktan iyidir :)

Kerastase Nutri Termique maskesini kuaforumden aldım.Aslında önceleri Masqutense kullanıyordum.Fakat o ürün artık kaldırılmış yerine bunu çıkarmışlar.Benden bu sefer bu maskeden almış bulundum.Bakalım sonuçlarını görücez..




Sevgiler..

Paylaşan:Zencefilkız

7 yorum:

  1. yazılarınızı özledik kızlar :)
    zencefilkız güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım,hepsi çok iyi ürünler :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan pınarcım,çok güzel ürünler almışsın.

    YanıtlaSil
  4. Canım iyi günlerde kullan aldıklarını harika görünüyor hepsi, çantalardan birini satmayı düşünüyorum, haki renk olanı...Maılden benımle iletişime geçermisin ilk sana söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Dior forever fondöteni yorumlar mısın? Ben aldım fakat 30 numarasını satmışlar. Rengi koyu geldi ne yapmamı önerirsin?
    AYŞE

    YanıtlaSil
  6. Dior Fondotenlerin analizi yazımda Forever fondoten hakkındaki düşüncelerimi yazmıştım.Buradandada tekrardan kısaca şu şekilde söyleyeyim.Dior Forever fondoten cildi oldukça mat/hafif kadifemsi bir görüntüde tutabilen bir fondoten.Fakat bunu yaparken biraz fazla cildi matlaştırdıgı kanısındayım.Ayrıcada sürdükten kısa bir süre sonra ciltte koyulaşma yapıyor.Bende öyle olmuştu şahsen..Glowy özelliği yok.Rengi koyu gelen bir fondoteni kullanmamanı öneririm.Eğer cildin cok yağlı değilse Dior Nude fondoteni öneririm,cildi oldukça aydınlık gösteriyor aynı zamanda;)

    YanıtlaSil
  7. Outletmakeup,luzumsuzişleruzmanı,busesinem cok tesekkur ederim kızlar:)

    YanıtlaSil