8 Haziran 2012 Cuma

Mac Msf Soft&Gentle



Merhabalar..Bir suredir derslerimden dolayı bloga ara vermek durumunda kalmıştım.Fakat bugun yeniden karşınızdayım.Bugun sizlere Mac'in Ünlü aydınlatıcı olarak kullanılan birçeşit sıkıştırılmış pudrası olan Soft&Gentle rengini tanıtacagım..

Msf serisini pek çoğunuz biliyordur sanıyorum.Msf'ler kullanım alanlarına göre çeşitlilk gösterebiiyor.Gerek allık gerekse aydınlatıcı olarak.Soft&gentle rengide aydınlatıcı olarak kullanılıyor genellikle.İçerisinde ışıltılar mevcut çünkü..

Bendeki fotodaki gormuş oldgunuz hali,geçen sene tatilde yere düşürmem sonucu birçeşit kazazede hali malesefki:)



Renk:Şeftalimsi-bronz olarak tanımayabilirm rengini.İçerisinde altınımsı ışıltılarda mevcut.



Kullanım alanları:Elmacık kemiklerine özellikle aydınlatmak için uygulayabilirsiniz.Mac 130'la uygulaması uygun.Fakat 187 ilede uygulanabilir.Veyada kabuki fırçalarlada daha yogun bir gorunum elde etmek için kullanabilirsiniz.(Nars kabuki brush)Eğer bu fırçalar elinizde mevcut değilse bir pudra fırçasını deneyebilirsiniz.

Bendeki duruşunu aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz..



                              Mac Msf Soft&Gentle'nin yanagımdaki duruşu..

 

Ve burdada daha yakından yanagımdaki bir başka duruşu..



            Soft&Gentle elmacık kemiklerinden biraz daha yanaga dogru taşırılarak uygulanışı..

 

Sevgiler..:)

                                                                      Zencefilkız

6 yorum:

  1. canım çooookkkk teşekkür ederim,bu yorumlar bana çok yardımcı oldu ayrıca çokta yakışmış sana,umarım bende senin gibi kullanbilirim ;)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim cnm,bi faydası olabildyse ne mutlu bana:) begenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. Zencefilkiz, çok çok çoook teşekkür ederim :) kırmayıp, bu kadar kısa sürede yayınladığın için.. Özellikle pazar günü Soft and Gentle'ı alıcaktım, öncesinde bu postun gelmesi bana ilaç gibi geldi inan..

    Bu arada sende harika durmuş valla :) 1. resimdeki aydınlatıcıyı hep merak etmiş ve bir türlü soramamıştım. Demek Soft and Gentle'mış.. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. gule gule kullan pinarcim :)

    buarada blogumza beklerim :)

    makeupaddictsbook.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Desire,tesekkur ederim cok saol:) yazıyıda begenmene sevindm:)

    YanıtlaSil
  6. Prudence tesekkur ederim.Blogunda hemen bakıorum;)

    YanıtlaSil