18 Haziran 2013 Salı

Mini Bir Alışveriş

Merhabalar..Bu sabah Sachane ve limango siparişlerim sonunda geldi ve hemen sizinlede paylaşmak istedim..Bakım ürünleri aldım yine bu sefer..Bakalım neler almışım..




Davines Nemlendirici/Besleyici Saç Bakım Maskesi:Bu maskeyi bir suredir Sachane sitesinde goruyordum ancak alıp almama konusunda kararsızdım..Nette şöyle bir araştırayım deyince ciddi anlamda fanları olduğu sonucunada varınca almamak olmaz diye düşünerekten Cuma gunu satın aldım.Bugun elimdeydi..:) Tek sorunu benm için şimdilik kabı..Inanılmaz derecede estetikten uzak kapları var ürünlerinin açıkçası bana göre..Onun dışındada deneyince yorumlarımı yazacağım buraya..

 

Mario Badescu Ürünleri..: Limango'da bundan 2-3 hafta kadar once Mario Badescu ürünlerinde inanılmaz bir indirim vardı.En pahalı ürün 24 tlydi hatırladığım kadarıyla..Aslında ben birkaç tane daha üründen almıştım ancak onları temin edemedikleri için 3 tanesi elime ulaştı sadece..

 

*Mario Badescu Super Collagen Mask

*Mario Badescu Deniz Yosunu özlü gece kremi

*Mario Badescu Collogen Gece Kremi

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                  Paylaşan:Zencefilkız


4 yorum:

  1. Slm, Gezi Parkı sürecinde içinde sizinde olduğunuz blogların durumunu irdeleyen bir post yazdım.haberiniz olsun istedim. Umarın beğenirsiniz.
    Kolaylıklar.
    http://guzelseylerrehberi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. haber verdiğiniz için teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,eski alışverişlerinizden perricone vitamin c ester hakkında yorumlarınızı bekliyorum desem :)

    Neva

    YanıtlaSil
  4. bu limangonun karakteristik huyu,benimde çoğu siparişim temin edilemedi
    denilerek iptal oldu ve artık oradan alışveriş yapmıyorum.

    YanıtlaSil