23 Eylül 2013 Pazartesi

Bumble&Bumble Coco Şampuan




Merhabalar..Bir suredir bloğa yeni yazılar yazamadığımın ve bloğu boşladığımın farkındayım.Ancak şehir dışında olmam sebebiyle bir takım aksamalar meydana geldi ve yeni yazılar yazmaktan biraz uzak kalmama neden oldu..Şimdi yeniden karşınızdayım.Bugun yine bir saç bakım ürününü kendi çapımda yorumlamaya çalışacağım sizlere..Bir şampuan..Hindistan ceviz kokulu bir şampuan..

Bumble&Bumble Coco Shampoo..Bumble&Bumble markasını bir çoğunuzu duymuşsunuzdur.Bundan bir sure öncesine kadar ülkemizde satılmayan ancak yurtdışında pekçok blog,dergilerdeki yazılardan vs.namını duymuşsunuzdur ürünlerinin sanıyorum.4-5 ay kadar önce ülkemizdede satılmaya başlandı ve bende bu ürünler deneme heveslisi birisi olarak almaya gittim tabikide koşa koşa:) Bugun sizlere bu markanın bir şampuanından bahsetmek istedim..

 

Bb Creme de Coco Shampoo..İçeriğinde Hindistan cevizi,Murumuru yağı,Ebegümeci ve Devedikeni özleri barındıran bir ürün kendisi..Saçları nazikçe arındırıyor ve kolay şekil almasını sağlıyor.Bu cümle vaad ettiklerinden bazıları..Benim isteklerimi yerine getirdimi diye soracak olursanız eger kısmen evet..Nedenlerine gelirsek eger..

Bir defa saçlarımı gerçektende güzel bir şekilde arındırdığını ve çok daha yumuşak yaptığını söyleyebilirim.Hatta o derece kuruluğunu giderdiki,benim gibi kuruluktan şikayet eden birisi için ertesi gün saçlarımın yağlanmaya başladığını düşünmek herhalde ilginç bir sonuç olur sanıyorum.. Onun dışında kokusuna gerçektende bayıldım:) Hindistan cevizli güzel bir kokusu var.Saçlardaki kokunun kalıcıgılıgı ise birkaç saat ile sınırlı diye düşünüyorum. Gelelim beni bu şampuanı bir sure sonra kullanmamaya iten sebebine..Saçlarım bu şampuan 2. kez kullandığımdan itibaren dökülmeye başladığını gözlemledim.Mevsimsel diye düşünebilirsiniz belki ancak egerki bu şampuanı temmuzdan beridir kullandığımı söylersem herhalde bundan olmadığını anlayabilirsiniz sanıyorum. Önceleri değildir,başka birşeydendir nedeni diye duşundum ancak sonrasında olmadığını anladım.Ve kullanmayı bıraktım.Aslında egerki böyle bir sorunla karşılaşmamış olsam, kesinlikle kullanmayı sürdürebileceğim bir şampuan olucaktı kendisi çünkü saçlarımı inanılmaz yumuşattı ve parlak göstermişti cunku ama maalesef bırakmak durumunda kaldım bahsettigim sebepten dolayı..Bir nevi hüsranla sonuçlandı diyebilirim benim için..Yeni yeni maceralara atılmak üzere başka şampuanlara yöneldim tekrardan devamında maalesef..

 

Yinede herkeste aynı etkiyi göstereceğini düşünmüyorum ama almak isterseniz egerki Sephoralara bakabilirsiniz.57-60 küsür fiyatı vardı hatırladığım kadarıyla..

 

Sevgiler..:)

                                                                                          Paylaşan:Zencefilkız

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder