21 Aralık 2013 Cumartesi

Giovanni Smooth As Silk Saç Kremi




Merhabalar..Bir saç bakım yazısıyla bugun yeniden devam etmek istedim yazılarıma.. Özellikle saç bakım konusunda pekçok yorum,soru aldığımdan dolayı bu ay bu konuya daha çok ağırlık vermek istediğimi söyleyebilirim.. Bildiginiz üzere saç bakımında temel 1.aşama olan arındırma işleminden sonra (bildiğiniz şampuanlama), ikinci aşama olan kremleme işlemine yönelmemiz gerekiyor. Özellikle kırık saç uçları,saçlarda önlemeyen kuruluk,cansız görünüm gibi pekçok sorunun nedenlerinden birisi olarak yeterince gereken özeni göstermemeyi söyleyebilirim.. Bu aşamada yapmamız gereken şampuanlamadan sonraki ilk adım olarak saç tipinize uygun bir saç kremi kullanmaktan geçiyor.Saç kremi olaraksa tercihen besleyici yağlar/aromalara sahip,Sls,paraben gibi zararlı içerikler barındırmayan bir ürüne yönelmemiz son derece mantıklı bir karar olacaktr diye düşünüyorum.Tüm bunlardan yola çıkarak bundan bir sure once kullanmaya başladığım bir ürün olan ve daha oncedende aynı serinin şampuanı hakkındada detaylı bir yazısını paylaştığım Giovanni deep moisture serisinin saç kreminden bahsetmek istedim.. ( Şampuan hakkındaki yazıya buradan; tıkkk

ulaşabilrsiniz..)

 

İçeriği: İçerisinde pekçok bitki özü barındıran bu kremin özellikle sülfat,paraben gibi zararlı içerikler barındırmıyor.Oldukça organik olduğunu söyleyebilirim..Hayvanlar üzerindede test edilmemiş..

 

Kullanımı: Şampuandan sonra birmıktar elinize aldığınız kremi,nemli saçlarınızın boy ve uçlarına ( özellikle kulak hizasından aşağıya olduğunuz kısma sürmeniz yeterlidir.Egerki aşırı kuru saçlara sahipseniz tum boy ve uçlara surebilrsiniz.,Saç diplerine değdirmeden..) Ardından 1-2 dakika saçta beklettikten sonra ılık suyla durulayın.Bu kadar..

 

Yapısı:Orta kıvamda bir ürün olduğunu söyleyebilirim.Kremsi ancak çokda akışkan olmayan bir yapıda bana gore..

 

İzlenimlerim..:

Özellikle kuru saçlara sahipseniz,bu şampuan içeriğinin organik olması sebebiylede ilk başlarda dahada kuruttuğunu gözlemleyebilirsiniz.Ancak devamında saçlarınız alıştıktan sonra bu geçici kuruluğun yok olduğunu söyleyebilirim.Her ne kadar bu konuda hala çelişkiler olsada, bazı insanlarda bu kuruluğun devam ettiği ve saça alışmadığı şeklindeki yorumlar.. İçeriğinde oldukça yararlı maddeler barındırması ve saç için bir tür tehlike oluşturabilecek ve zaman içerisinde belkide faydadan çok zarara neden olan sülfat ve parabenin bulunması son derece önemli diye düşünüyorum.)

Bir aylık duzenli bir kullanımdan sonra saçlarımın çok daha parlak ve canlı gorundugunu söyleyebilirim. Aşırı bir yumuşaklık gözlemlemedim ancak saç uçlarımı çok daha canlı gösterdiğini düşünüyorum.

Banyodan sonra ozellikle geniş dişli bir tarakla saç uçlarından başlayarak yukarı doğru yavaş yavaş çıkarak tararsanız (Saçlar ıslakken  değil kurumaya yakınken taramanızı öneririm) saçlardaki kırılmaları buyuk oranda onlemiş olursunuz..

 

Tekrardan alırmıyım derseniz almayabilirim sanıyorum.Birçok saç kremi aynı işlevi görüyor sonuçta. Hayatımın saç kremi diyebileceğim bir ürün olmadı benim için..

Sevgiler..:)

 

                                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder