22 Mayıs 2015 Cuma

Kiehl's ultra light daily UV Defense SPF50 PA+++



 

Merhaba..Yaz aylarına girmek üzere olduğumuz şu günlerde cildimizi koruyucu kalkanlar arayışı içerisinde güneş koruyucular ilk sırayı alıyor diye düşünüyorum.Güneş koruyucu olarak bugun sizlere Kiehl's markasınınki seçtim.Uzun zamandır kullandığım bir ürün olduğu için artık yazmanın vakti geldi diye düşünüyorum..Bakalım..




Yapısı..: Spf 50 koruması içeren bu ürün beyaz ve biraz kıvamlı bir ürün diyebilirim.Fakat cilde sürdüğünüz anda bazı kremlerde yaşanabilecen beyazımsı bir tabaka bırakmıyor ciltte..Bu artı bir özelliği..Yağlı yapıda bir ürün değil..Sürdükten  çok kısa bir süre sonra ciltte kalıntı bırakmadan bütünleşiyor diyebilirim.Herhangi bir kızarıklık,alerji,sivilce vb..etkilere sebebiyet vermedi benim cildimde.

 

Özellikleri..: Spf 50 korumasıyla birlikte cildi oldukça yüksek derecede koruduğunu söyleyebilirim sanıyorum.UVA ve UVB ışınlarına karşı koruma sağlıyor.

 

Makyaj altına sürmek için uygun mu..? :Evet..Kesinlikle..Özellikle gündüz ve gece makyajlarında öncesinde bu ürünü sürsem dahi,herhangi bir makyajı bozucu etki gözlemlemedim diyebilirim. Beyaz bir yapısı olsa dahi,cilde sürdükten sonrasında transparan bir yapıya bürünüyor bana göre..

 

Tekrardan satın alabileceğim ürünlerden birisi oldu kendisi diyebilirim.Fiyatı 109 tl idi en son aldığım zaman..

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                          Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder