25 Mayıs 2015 Pazartesi

Revlon Colorstay Fondoten

 

 

Merhaba..Bir fondöten yazısıyla karşınızdayım.Revlon markası bir süre öncesine ülkemizede geldi sonunda..Uzun zamandır gelmesini istediğimiz markaların peşisıra ülkemize teşrif etmesiyle birlikte,Revlonda bu markalardan birisi oldu diyebilirim kendimce sanıyorum.Özellikle bir fondöteni vardı ki,gerek ülkemizde gerekse başka ülkelerdeki pekçok blogda insanların yorumladığı,pekçogunun adeta övgülere boğduğu bu fondöteni artık gördüğüm zaman standta almamak olmazdı diye düşünerek,ilk Revlon ürünümüde almış aldım böylece..Revlon Colorstay Fondoten..

 

Bu fondötenin normal/kuru ciltler ve karma /yağlı ciltler olmak üzere iki farklı versiyonu çıkarılmış bulunmakta.Ben aslında ilk önce kendi cildim gereği normal/kuru ciltler için olanını almış bulunsamda,henüz o fondöteni evde açmadan birde üzerine karma/yağlı ciltler için olanını almak istedim.Malum önümüz yaz..Ve benim cildimde yanaklarım oldukça kuru ve geneli karma/normal arasında oldukça karma bir cilde sahip olduğum için ve yaz mevsimindede iyiden iyiye karmaya doğru yol aldığı için cildim yaz boyunca karma/yağlı ciltner için olan versiyonunu şu birkaç ay kullanmamın daha uygun olduğu kararına varınca öncelikle o fondötenle başladım yoluma şimdilik diyebilirim.Diğer kuru ciltler için olan versiyonunu ise Ekim gibi kullanmaya başlamayı planlıyorum açıkçası..


Yapısı: Karma/yağlı ciltler için olan versiyonu adındanda anlaşılacağı uzere daha yağsız ve sürüldüğü zaman bir süre sonra hafiften pudralaşmaya doğru gidebilen bir özelliğe sahip.Sürümü oldukça kolay ve ciltle kısa sürede bütüleşiyor bana göre.Bendeki 110 ivory rengi.. Cildimle oldukça uyumlu olduğunu söyleyebilirim kendimce.Sürdükten birkaç dakika sonra ciltle tamamen bütüleşiyor.Sürümünü yapısını sevdim diyebilirim.




Özellikleri..Kendimce gözlemlerim..: Kapatıcılıgı ortadan fazlaya yakın bir düzeyde bana göre.Gayet yerinde..Ne çok fazla nede az diyebilirim..Çok derin sivilce izleriniz yok ise eğer kapatıcılığı yeterli geleceğini düşünüyorum.Sürdükten birkaç saat sonrasında bile herhangi bir parlama,ciltte kusma sorunu yaşamadım.(Benim cildim normalden karmaya dönük bu arada özelliklede yaz aylarında..)

Üzerine herhangi bir pudra sürme ihtiyacı hissetmiyorum.Ama eğerki cildiniz yağlı ise,birkaç saat sonrasında biraz parlama sorunu yaşayabilirsiniz belki az da olsa diyebilirim.O zamanlardada üzerine hafiften matlaştırıcı bir pudra geçebilirsiniz.

 

Uygulama: Bu fondoteni ben elimle uygulamayı tercih ediyorum genellikle.Ardından hafifçe nemli bir süngerle genel bir geçiyorum yüzümden bu kadar diyebilirim.Kısa sürede ve çabuk davranmak gerekiyor bu fondöteni uygulamada bana kalırsa..Ciltteki duruşu gayet aydınlık ve doğal güzel bir bitişte bana göre..Tekrardan alacağım ürünler listesine şimdiden giren gerçekten beğendiğim bir fondöten oldu kendisi..

Sevdim..;)

 

*Ek Notlar..:


-SPF 15 Güneş koruması içeriyor.Cilt üzerine güneş koruyucu uygulamamız her ne kadar gereksede yinede,en azından fondotendede ekstradan güneş koruyucu özelliği olması oldukça iyi bir özellikle bana göre..

-Pompası bulunmaması ve direkt dökereke uygulaması pek pratik değil bana göre..Tek negatif özelliği bu olabilir sanıyorum diye düşünüyorum sadece..

 

Sevgiler...:)

 

                                                                                             Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder