27 Temmuz 2016 Çarşamba

Bitenler-Temmuz

Merhaba..Bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım.Bir suredir elimdeki biten yada kullanımını tamamlamadan çöpü boylayan sevdiğim sevmediğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.

Bakalım bu ay hangi ürünleri bitirmişim,hakkındaki düşüncelerim neler..?..


Saç Bakım Ürünleri..: Bu ay birden fazla saç bakım ürünü bitirdim yine yeniden..:) Aralarında yeni keşfettiğim beğendiğim ve bitmesine üzüldüğüm bir üründe var..




Marlies Möller Vitaminli Saç Bakım Köpüğü..: İçeriğinde üzüm,vitamin kompleksi ve şampanya özütü olduğunu öne süren bu saç bakım köpüğü saçlara nem kazandırırken aynı zamanda genel bakımınıda yapıyor.Kokusu oldukça güzeldi.Fakat kullandığım sure boyunca saçlarımda gerektiği kadar yumuşaklık ve parlaklık hissetmedim.Banyodan sonrasında nemliye yakın ıslak saçlarıma uyguladım.Sırf bitsin diye kullandığım ancak onuda saglayamadıgım,tam olarak bitmeden atmak zorunda kaldığım bir ürün oldu kendisi.. Vasat bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Yves Rocher Onarıcı Saç bakım Maskesi: Saçlarıma gerçekten iyilik yaptgnı dusundugum ve bir suredir her hafta kullandığım ve çok beğendiğim bir maske oldu.Onarıcı etkisinden dolayı zaten kuru olan saçlarımı dahada kurutur mu şeklinde endişelerim vardı ilk kullanmaya başladığım zamanda..Ancak daha ilk kullanımda bu endişemin yersiz olduğunu fark etmemi sağladı diyebilirim. Fiyatıda bu performansa gore gayet uygun..İçeriğinde jojoba yağı ve karite yağı barındıran bu ürün %98 doğal içeriğe sahip..Şampuandan sonrasında saçlarımın diplerine çok fazla değdirmeden tüm boy ve uçlarına uygulayıp 1 saat kadar bekletiyorum bu sıradada ısı uyguluyorum maskenin saça daha iyi nüfuz etmesin için.Ardından duruluyorum.Verdiği yumuşaklık ve parlaklık oldukça güzel diyebilirim.Tek eksisi,banyodan sonrasında saçlarımda hala kalan biraz bitkiselimsi kokusu oldu. Koku konusunda hassas insanların belki hoşuna gitmeyebilir bu durum,ancak saçlardaki olumlu etkisini göz önünde bulundurursak bunun pek bir önemi kalmıyor diye düşünüyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile..! :)


Aussie Saç Maskesi: Bitiremeden atmak zorunda kaldığım bir ürün oldu malesefki.Saçlarımı ekstradan sertleştirdi her kullanımıda diyebilirim malesefki..


Aussie Onarıcı Saç Kremi:Etkisini vasat bulduğum bir krem..Tekrardan almam sanıyorumki..


Aussie Nem verici Saç Bakım Kremi:Ortalama bir saç bakım kremi diyebilirim.Çok ekstradan bir özelliğini göremedim.


Cilt Bakım Ürünleri..:




Murad Clarifying Clenser Temizleme Jeli..:Kaçıncısını bitirdgmi artık bilmiyorum.Bu seferki baya büyük bir boyuydu,8-9 ay kadarki bir sürede bitirdim sanıyorum.Tekrardan yenisini aldım.Özellikle karma ve yağlı ciltler için güzel bir temizlik hissi veriyor diye düşünüyorum.Bu temizleme jeli hakkında blogda pekçok yazım mevcut dilerseniz bakabilirsiniz.


Estee Lauder Advanced Night Repair Serum..:Bendeki bu eski versiyonuydu.Evde odamın derinlikleribde buldum diyebilirim.Oldukça eskiydi.Yeni versiyonunu yıllardır severek kullanıyorum. Cilde verdiği aydınlık his ve yumşaklık güzel.Yalnız kuru ciltler için nem verme kapasitesi yetersiz kalabilir.Jelimsi/kremsi arasında bir kıvama sahip.Benim cildim kuruya dönük karma olduğu için bana yeterli geliyor.Severek kullanıyorum.


Shiseido Pureness Blemish Jel:Sivilce kurutucu bir jel..Sadece sivilcelerin üzerine uygulayıp gece o şekilde bırakıyorum.Sabaha sivilcelerimde kısmen bir küçülme gözlemledim.Ancak etkisini çok fazla olmadı benim cildimde yinede maalesef..


La Roche Posay Legere Nemlendirici:Karma cildime kışın daha iyi olduğunu dusundugum yağlı his bırakmayan güzel bir nemlendirici.Makyaj altındada gayet iyiydi.Tekrardan satın alabilirim sanıyorum.


Diğerleri..:




Christina Aguilera Night Parfum..:Severek kullandığım ve bitmesine üzüldüğüm bir parfümdü kendisi.Yalnız adı üstünde,bendeki gece versiyonu.Özelliklede yaz günlerinde biraz ağır kaçabilir diye düşünüyorum.Kış aylarında kullanmayı daha cok seviyorum.Tekrardan bulsam alırdım ancak ülkemizde bulunmuyor artık ne yazıkki sanıyorum.Kalıcıgı,kokusu cok güzeldi gerçektende. Denk gelirsem eğerki muhakkak alacağım.


Nivea Deodorant:Bitmesine üzüldüğüm bir deodorant oldu kendisi. Perfomansı gayet başarlı. Yenisini kullanıyorum.


Benim bu ayki bitirdiğim ürünlerim bunlardı..Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz..?


Sevgiler..:)


                                                                                      Paylaşan:Zencefilkız







2 yorum:

  1. epey ürün bitmiş, gelsin yeniler:) Aklında olsun onarıcı ürünler saça nem verir, kurutmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onarıcı bazı ürünlerin içeriğinden dolayı saçlara sağlamlık kazandırırken sertleştirebiliyor.Tıpkı Kerastase Cimento serisi gibi (yeşil seri) o yüzden söylemiştim.Yinede okuyup ilgilendiğiniz için teşekkürler.
      Sevgiler..:)

      Sil