16 Temmuz 2017 Pazar

Bitenler-Mayıs/Haziran/Temmuz

Herkese tekrardan merhaba..!:) Uzun bir aradan sonra yeniden bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bakalım şu sıralar hangi ürünleri bitirmişim,hangilerini üzülerek çöpe göndermişim,hangileriyle iyi ki vedalaşıyorum diyebilmişim dilerseniz hep beraber görelim.



Cilt bakım ürünleri..:





Nars nem maskesi: Nars'ın cilt bakım ürünlerini uzun zamandır deneyimlememle beraber bu maskeden daha öncesindede bitirmiştim ve bu ikinci kutuydu.O zamanlar memnun kaldığım için yeniden satın aldığımı hatırlıyorum.Fakat şimdilerde bu seri yenilenmiş ve yenisi almaya gittiğimde oradaki görevli bana bunun yerine artık uzun tüp tarzında bir ambalajdaki yeni versiyonunu gösterdi ve onu aldım.Şimdilerde onu kullanıyorum.Bu kavanozdaki eski veriyonu hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak..; oldukça memnun kaldığım bir maskeydi kendisi.Kuruya dönük karma bir cildim var ve bu maske özelliklede kış aylarında bana yeterli geliyor.Yazın ise biraz ağır geldiğini fark ettiğim için artık mevsim geçişlerinde ve kışın kullanmayı tercih ediyorum.Yapısı su oranı yüksek jelimsi kıvamda ve cilde sürüldüğü anda hafif serinlik hissi veren sürümü ve emilimi kolay bir yapıya sahip.Fakat yinede yazın bu maskeyi uygulayıp ertesi sabah uyandığımda cildime ağır geldiğini fark ettim.Fakat sonbahar ve kış aylarında cildime verdiği nemi çok sevdiğim için kullanmaya devam ediyorum.Yalnız yeni versiyonunun kıvamı ve yapısı biraz değiştiğini fark ettim eskisine göre..Onuda kullanmaya devam ettikçe burada yorumlayacağım önümüzdeki zamanlarda.


Estee Lauder Advanced Night Repair Serum:Kaçıncı şişem olduğunu artık sayamadığım çok uzun yıllardır kullandığım vazgeçilmez serumum diyebilirim kendisine.Yapısı,ciltte bıraktığı etkisiyle yenisini kullanmaya başladım.Bu serum hakkında  daha öncesinde detaylı yazılarım olmuştu.Dilerseniz şuradaki tıkkk  yazıma bakabilirsiniz.


Gariner Makyaj Temizleme Suyu:Pek çok yerde adını duymuş olabilirsiniz bu serumu sanıyorum,bende bir süredir kullandığım ve artık bitirdiğim için yorumlayabilirim sanıyorumki.Makyajı güzel çıkardığını düşünüyorum ve herhangi bir kalıntı bırakmıyor cildimde diyebilirim. Bir pamukla yüzümü bu suyla temizledikten sonra suyla durulayıp ardındanda temizleme jeliyle yeniden cildimi temizliyorum ve bu şekilde cildimin iyi temizlendiğini düşünüyorum.Beğendiğim bir makyaj temizleme ürünü oldu kendisi..


Murad Clarfying Toner: Murad'ın yıllardır kullandığım bir toniğidir kendisi.Severek kullanıyorum.Bu tonik hakkında ayrıntılı bir yazı yazmıştım önceki yıllarda.Dilerseniz şuradan tıkkk bakabilirsiniz.


Saç Bakım ürünleri..:




Yves Rocher Güçlendirici Saç Bakım Serumu:Oldukça ince yapılı ve bitkisel kokulu olan bu serum pekçok bitki içeriği barındırması sebebiyle kullanmayı tercih ettiğim bir ürün oldu diyebilirim. Aylardır düzeli olarak kullanıyorum ve saç uçlarımın ve saçlarımın genel olarak daha güçlendirdiğini hissettim diyebilirim.Banyo sonrasında nemli saçlarımın boy ve uçlarına (uçlarına yoğunlaşarak) birkaç pompa üründen uygulayıp ardından geniş dişli bir tarakla tarıyorum ve kurumaya bırakıyorum. Saçlarımı ağırlaştırmadan,daha parlak gösterdiğini söyleyebilirim.Beğendim..!:)


Gliss Ultimate Repair Saç Bakım Spreyi:Keratin içerikli bu çift fazlı serum..Yine banyo sonrasında saça uygulanıyor.Saçları ağırlaştırmadan keratin desteği sunan bu serumu severek kullandım.Benim saçlarımda yıkama sonrasında dolaşma sorunu olmasada,daha yumuşak tarandığını gözlemledim bu serum sayesinde.Hoş bir kokusu var aynı zamanda..Saç uçlarında kırıkların oluşmasını engelleme yönünde fazla bir fark göremedim ben fakat saçlara parlaklık verdiğini düşünüyorum.Yves rocher serum ve bu spreyi dönüşümlü olarak kullanıyorum.


Urban Argan Oil Saç Serumu:Yapısı oldukça ince,saydamımsı yapıdaki bu serumu özellikle saç bakımı yapmaya üşendiğim zamanlarda banyo sonrasında kullanıyorum.Çok az bir miktarı yetiyor diyebilirim.Bazı zamanlarda kuru saçlarımdada elektriklenmeyi azaltmak amacıyla sadece uç kısımlarına bir miktar uyguluyorum.


Diğerleri..:




The Balm Frat Boy..:Mercanımsı tonda yoğun pigmentli allık..Bu allığı doğal durması açısından real techniques'in pofidik allık fırçasıyla,bazende Mac 188 ile uyguluyorum elmacık kemiklerime. Abartısız ve doğal bir uygulama sağlıyorum bu sayede diyebilirim.


Ysl Teint Majeur Fondoten..:Uzun zaman öncesinde bitirdiğim bir fondötendir kendisi.Ciltteki kapatıcılığı ortadan fazla ve gayet doğal durduğunu düşündüğüm favori fondötenlerimdendir kendisi..Artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla veyada varsa bile ülkemize gelmiyor sanıyorumki. O yüzden tekrardan alabilme şansım olmadığı için başka alternatiflerle devam ediyorum.


Benim bir süredir kullanıp bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.Genel olarak daha az ve öz bakım-kozmetik alışverişine yöneldiğim için son aylarda,beğenmediğim ürün sayısı daha az oluyor sanıyorumki artık..Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz son zamanlarda,cilt bakımı,makyaj,saç bakımı olarak..Kullandığınız memnun kaldığınız ürünler hangileri..?


Sevgiler..:)


                                                                             Paylaşan:Zencefilkız                                





2 yorum:

  1. merhaba ,sizi yıllardır takip ediyorum :) sosyal medya hesabınız yok mu sizi ordan da takip etmek isterdik :)

    YanıtlaSil
  2. Sizin blogunuzu çok seviyorum tavsiyeleriniz çok güzel saç uzmanısınız resmen :) daha sık paylaşım bekliyoruz sizden instagram hesabınız var mı

    YanıtlaSil