8 Eylül 2017 Cuma

Son Zamanlardaki biten ürünler..-Ağustos-Eylül

Herkese yeniden merhaba! Bugün yine bir bitenler yazısı ile devam etmek istedim paylaşımlarıma.. Bu defa cilt bakımı ağırlıkta bir bitenler poşeti oluşturduğumu fark ettim diyebilirim.Bakalım son zamanlarda hangi ürünleri bitirerek sona erdiğine üzülmüşüm,hangilerine iyi ki bitti diyebilmişim görelim dilerseniz..


Cilt Bakımı:





Dermalogica Daily Microfoliant..:Severek kullandığım bir peeling kendisi..Uzun yıllardır cilt bakım rutinimim vazgeçilmez parçası halinde olan bu ürünü haftada 3-4 sefer,yeri geldiğinde her gün kullanmakta sakınca görmediğim cildi nazikçe arındırarak peeling işlevini yerine getirdiğini düşündüğüm bir ürün..Pirinç bazlı toz formüle sahip üründen çay kaşığı kadar elime alıp biraz suyla ıslatınca aktive olarak yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum.Papain,salisilik asit ve pirinç enzimleri barındırıyor.Kullandıktan sonra aynaya baktığımda daha berraklaşmış,aydınlık bir ciltle karşılaştığımı söyleyebilirim.Bu peelingle ilgili daha öncedende detaylı bir yazı yazmıştım,dilerseniz şu sayfalardan tıkkktıkkk bakabilirsiniz.


Nars Aqua Gel Hydrator:Nars'ın nem maskesi..Su gibi jelimsi kıvamda.Nars'ın eski serisinden olan bu maskenin yenilenmiş haliyle mevcut şimdilerde tüpte gelen formülü..Onu kullanmaya başladım bir süredir.Bu eski versiyonunuda oldukça seviyordum fakat yazın biraz ağır gelebiliyor bana karma ciltli olduğum için,mevsim geçişlerinde ve kışa doğru daha fazla kullanmayı tercih ediyorum.


Estee Lauder Clear Difference kil maskesi..:Estee Lauder'ın vazgeçemediğim kil maskesi..İçerisinde minik pütürcükler var ve bu sayede uygulamadan sonra durulama esnasında peelingde yapmış oluyorum diyebilirim.Karma bir cildim var cildi güzel bir şekilde arındırdığını düşünüyorum.Sevdiğim bir ürün kendisi,yenisini açtım bile;)


Murad Clarifying Cleanser:Murad'ın temizleme jeli..Yaz kış kullandığım cildimi güzel arındırdığını düşündüğüm bir ürün.Bittiğine üzüldüm,yenisini satın aldım.Bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan bakabilirsiniz dilerseniz..;tıkkk



Caudalie Üzüm Suyu:Yazın özellikle plajdayken cildimi ferahlatmak amacıylada kullandığım,uyguladıgımda cildimi oldukça yatıştıran sevdiğim bir ürün..Cildi nemlendirme özelliği olduğunda düşünüyorum.Bu ürünle ilgili detaylı yazıya dilerseniz şuradan tıkkk


Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling:Himalaya markasını daha öncesinde neem maskesiyle kullanarak tanışma fırsatını bulmuştum.Yeşilimsi yapıda kil maskesiydi kendisi ve o ürünüde severek kullanıyorum.Bu ürün ise,içerisinde küçük ceviz kabuğu parçacıklarıda bulunan biraz agresif olduğunu düşündüğüm bir peeling diyebiliri;granülleri çok ince değil çünkü ve çok bastırarak cilde uygulanırsa çizebilir cildi diye düşünüyorum.Ancak hafif hafif yüze fazla bastırmadan özellikle burun üzerine (siyah noktaların oluşum olarak daha fazla bulunma ihtimali olan bölgeler) uygulayarak haftalık rutinime eklemiştim.Haftada 2 defa özellikle banyo sonrası daha açık olan gözeneklere uyguluyorum.Her ne kadar kokusundan hoşlanmasamda,siyah noktaları kısmende olsa azalttığını düşündüğüm için kullanıyorum.Benim cildimde,siyah noktalardan ziyade cilt üzerindeki ölü deriyi (bazen makyaj uygulaması yaptıktan sonra cilt bir süre sonra pul pul görünür cansız mat olur ya hani,esas o zamanlar uyguluyorum bu peelingi diyebilirim.) arındırdığını düşündüğüm için kullanıyorum.Yenisini kullanmaya devam ediyorum.


Saç Bakımı..:


Saç bakım ürünü olarak sadece 1 tek ürün bitirdim şu sıralar (Ben ki ve saçlarım..:) Hayret!)




O da Yves Rocher Güçlendirici saç iksiri serumunu bitirdim.Büyük oranda bitkisel özlerden oluştuğunu iddia eden bu serumu banyo sonrası saçlarımın boy ve uçlarına uyguluyorum,saçlarımı ağırlaştırmadan daha parlak gösteriyor ve uçları daha sağlamlaştırdığını düşünüyorum.Beğendim mi, kesinlikle..! ;)


Benim şu sıralar bitirdiğim ürünler bu şekildeydi..Siz son zamanlarda hangi ürünleri kullanıyorsunuz..?Beğendikleriniz hangileri..?


Sevgiler..:)

    

                                                                                                       

                                                                                       Paylaşan:Zencefilkız







1 yorum:

  1. Biten cilt bakımı ürünleri güzelmiş özellikle Himalaya maskenin tanecikleri hakkında yorumunu çok faydalı buldum almayı sürekli ertelediğim bir ürün o kışın alabilirim bu durumda 😊

    YanıtlaSil