19 Aralık 2017 Salı

Bitenler-Kasım-Aralık

Merhabalar..Uzunca bir aradan sonra yeni bir yazı olarak bitenler yazısıyla karşınızdayım tekrardan.. Bir bitenler yazısı oldu evet,çünkü yazısını hazırlayacağım diyerekten biriktirdiğim poşetim artık dolup taşmaya başladıgı için yeni bir yazı yazmanın zamanıdır diye düşünerek yazımı kaleme aldım.
Dilerseniz şu sıralar hangi ürünleri bitirmişim bir göz atalım..


Cilt bakımı:



Estee Lauder Advanced Night Repair Serum...:Bu serum hakkında çok kez yazı yazdığım için tekrardan lafı fazla uzatmayacağım,severek kullanıyorum yenisi açıldı bile..:)


Estee Lauder Kil Maskesi:Bu maske artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla yada bir stok sıkıntısı var bulması oldukça zorlaştı bana göre..Yenisini aldım sonunda ama bulmak biraz sıkıntılı olabiliyor.Karma cildimi güzel arındırdığını düşünüyorum.Granüllü oldugu için peeling etkiside var,sevdiğim bir maske.


Murad Clarfying Toner..:Yıllardır yine vazgeçilmez bir tonik kendisi benim için..Yenisini satın aldım

Makyaj Ürünleri..:





Dior Nude Fondoten:Severek kullandıgım bir fondoten kendisi..Cildimi fazla yormadan ve maskemsi etki yaratmadan güzel bir şekilde renk eşitğini düzenliyor diye düşünüyorum.Kapatıcılıgı azdan ortaya doğru,birkaç kat uygulama yapılırsa kapatılıcıgını arttırabiliyorum.Cilde doğal aydınlık ışıltı veren bir fondoten..Bittiğine üzüldüğüm bir ürün oldu.Yeni birkaç fondoten deneme aşamasındayım,fakat devamında tekrardan alabilirim.


Mac prep+prime refined zone baz:Gözeneklerin görünümü azaltıcı bir baz kendisi.Toplu iğne başı kadarki miktar ürün uygulamaya yeterli geliyor.Severek kullanıyorum.Bu baz hakkında daha öncesinde yazı yazmıştım,dilerseniz bakabilirsiniz..tıkkk


La Roche Posay Toleriane Fondoten:Kapatıcılığı oldukça yüksek ve performansını çok başarılı buldugum bir fondoten oldu kendisi.Renk skalası oldukça dar oldugu için tek sıkıntısı bu benim için diyebilirim,cildime koyu geliyor çünkü en açık rengi bile..Renk açıcı damla karıştırarak kullnıyorum.


Saç Bakım ürünleri..:



Loreal Kişniş Şampuan:Botanicals serisinden olan bu şampuanı sevip sevmemek arasında kararsız kaldım diyebilirim.Temizlemesi güzel aslında kokusu bitkisel fakat hoş,ama bir yandanda saçları güçlendirme konusundaki etkisi konusunda,bilemedim diyebilirim.Yenisini aldım fakat bir süre başka markalarda deneme açamasındayım,bakalım..İlerleyen zamanlarda yeni bir yazı yazmayı düşünüyorum bu seri hakkında.


Yves Rocher Saç güçlendirici serum:Severek kullandıgım bir serum..Yüksek oranda bitkisel içerikli hafif kıvamlı bir serum,saçta ağırlık yapmıyor.Saçlara verdiği parlaklık güzel.Yenisini kullanıyorum.


Parfum/Deodorant ve diğerleri..:



Burberry Parfum:Kokusunu sevdiğim klasik bir parfum diyebilirim.Arada aklıma estikçe alıyorum sonrasında zaman zaman kullanıp ara veriyorum..


Nivea Black/white deodorant:Severek kullanıdıgım günlük deodorant diyebilirim.


Sevgiler..:)

                                           
                                                                                            

                                                                                    Paylaşan:Zencefilkız




1 yorum: