27 Haziran 2011 Pazartesi

Bu hafta biten ürünler



Merhaba..:)Bir suredir sınavlarım dolayısıyla blogla fazla ilgilenemedim,yazı yazamadım pek fazla.Dolayısıyla artık geri dönüş vakti geldi:)Gerçi sağolsun Larinia bu aralarda sayfamızı hiç boş bırakmadı,güzel yazılarıyla blogumuzu dahada renklendirdi..:) Şimdide sizlerle yeni bir yazımı paylaşmak istedim bende.Bu hafta biten,dibi görünen bakım ürünleriminden oluşan bir yazı hazırlamak istedim.Bir çoğundan yeniden alındı bile,yada alınmak üzere listeye eklendi tekrardan!:)Şimdi bu biten ürünlere şöyle bir göz atalım..

Murad Claryfing toner:Bu toniği uzun zamandır kullanıyorum.Bittikçe ısrarla yenilen evdeki ender ürünlerimden biridir kendisi.:)Bu tonikle ilgili daha önceden ayrıntılı yazıyı paylaşmıştım sizlerle.Şimdide kısaca bir bahsetmek istiyorum o kadar.Bu mentollu tonik özellikle karma ve yağlı ciltler için üretilmiş.İçerisinde ayrıca hamamelis,cadıfındıgı gibi pek çok bitkisel öz bulunmakta.Surdugunuz ilk dakikada bir ferahlama hissini fark ediyorsunuz zaten,bu konuda mentolunde katkısı bulundugunu soylemeliyim.Bu toniği kullandıgım uzunca zaman içerisinde siyah noktalarımın azaldıgını söyleyebilirim.Ayrıcada cildimi daha bir berraklık geldi:) Tercih etme sebeplerimin en başında bu özellikle geliyor düşüncesindeyim.Bu hafta içerisinde bitti,yerine hemen yenisi açıldı:)
Lancome Hydra Mask:Lancome'un uzun yıllardır çıkardıgı nem maskesi.Temizleme işleminden sonra cildinize ince bir tabaka halinde sürüp 5-10 dakika arasında bekliyorsunuz(Bu bekleme süresi cilt kurulugunuzun oranıylada alakalı,Eger cok kuru bir cildiniz varsa egerki 1 saat kadar bekleyip neredeyse maskenin tamamını cildinizin emmesini sağlayabilirsiniz.)Daha sonra fazlalığı kağıt bir havlu peçeteyle alarak tonikleme işlemine geçiyorsunuz.Olay bu!:)1 seneye yakın bir zamandır kullandıgım bir ürün.Bayada bereketli yani sizin anlayacağınız.Bu maskenin tek kusuru cildinizde surdgunuz zaman yapış yapış bir his bırakması.Bu konuda oldukça itici oldugunu kabul ediyorum.Fakat nem vermesi gayet iyi.Şu anda yaz mevsiminde oldugumuz için yeniden bu markadan almayı düşünmüyorum dolayısıyla.Fakat basarı oranı ortanın biraz daha üstünde diyebilirim.
Kerastase Masquetense ve Kerastase Nutritive nem maskesi:Turuncu serisindeki bu maskeler hakkında detaylı bir yazı yazmıştım öncesinde.Dolayısyla burada tekrardan aynı şeyleri yazmak istemiyorum sayfayı doldurmamak adına.Ama size şunu söyleyebilirimki piyasadaki kuru saçlar için olan en iyi maskelerden birileri kendileri:)Önerirmiyim,öneririm;)
Watsons zeytin özlü vucut scrub:Bu peelingi ilk aldıgım zamandan beri severek kullandım.Banyoda cildi ovarak cok güzel bir parlaklık veriyor,ciltteki ölü deriyi atıyor.
Maybelline 2si1 arada göz makyaj temizleyicisi:Fiyatı cok cok makul olmasına ragmen şimsiye kadarki kullandıgım pek çok temizleyiciye göre çok başarlı buldugum vede sürekli aldıgım bir ürün kendisi.Evde bittikçe yenilenen bir üyedir kendisi:)Gözlerimi yakmayan vede nazikçe temizleyen bir temizleyici.Üstelik suya dayanıklı makyajıda başarıyla çıkarıyoro..Biraz yağlımsı bir his bırakıyor gibi ama onuda suyla şöyle bir yüzümü yıkadıgım zaman anında geçiyor.Cildimi tahriş etmeyen yıpratmadan çabuk sürede en ağır makyajları dahi çıkaran bir ürün.;)

                                                                         Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder