1 Haziran 2011 Çarşamba

Mayıs Ayı En Çok Kullanılanlar

Merhabalar!
Düşündüm taşındım her ayın sonunda bloga eklemek üzere en çok kullandığım ürünlerle ilgili postlar hazırlamaya karar verdim. Bu şekilde ürünlerimi sizinle kısa yoldan daha etkin bir biçimde paylaşmış olacağım:) Evet bakalım bu ay elim nelere gitmiş:)

Paylaşan: Larinia


1- Mac Fix+: Bu ayın başında aldığım bu ürünü günde iki kez kullanıyorum.Bir gündüz bir de gece cilt bakımımda. Yüzümü tonikledikten sonra yüzüme biraz sıkıyorum ve sonrasında Estee ANR Serumu sürüyorum. Sonra da nemlendiricimi. Sonuç: Nemli sağlıklı bir cilt. Kesinlikle her bayanın aynasının önünde bulunması gereken bir ürün.

2- Estee Lauder Advanced Night Repair Serum( Sample Boy): Zencefilkız'ın yorumu üzerine sample boyundan almıştım. Memnun kalırsam büyük boyuna geçecektim. Sample öyle bereketliymiş ki sabah akşam her gün kullanmama rağmen yeni yeni azaldı. Bir ay sonraki yorumum: Bu ürün kesinlikle alınacak! Hem cildimi pürüzsüzleştirdi hem de etkin bir şekilde cildimin nemlendirilmesinde ve nemlendiricimin etkisinin artmasında büyük rol oynadı. Bu sample dan bir tane daha var sonra hemen büyük boyundan kapıyorum bu ürünün:)

3- Artistry Essential Yenileyici Göz Kremi: Günde iki kere uyguluyorum nemlendirmesi çok güzel:)

4- Artistry Renkli Nemlendirici Tint 2: Artistry'nin neyini kullandıysam aşık oldum. Bu da o ürünlerden bir tanesi oldu. Tek kötü taradı 30 ml olması. Yapısı akışkan, fazla kıvamlı değil ama ince sulu yapısına rağmen ne kdr güzel nemlendiriyor ve cilt kusurlarını örtüyor size anlatamam. Daha önce şişelerce Noviderm Boreade renkli nemlendirici kullanmıştım ve onun yapısı daha kıvamlı olmasına rağmen bu ürün kesinlikle daha kapatıcı, kokusu daha güzel ve aynı şekilde cildi nemlendirip cilde dağılması çok daha güzel. Noviderm olanı dağıtamıyordum cildimde o kdr kıvamlıydı ki.. Kesinlikle yeniden alınacaklardan.

5- Missha BB Cream No 23: Daha önce bu ürün ile ilgili ayrıntılı bir post hazırlamıştım. Bu ürünü bir aydır tüm yüzüme değil cildimin en sorunlu ve kızarık bölgesi olan yanaklarıma uyguluyorum.Sonuçtan gayet memnunum. Yalnız bayağı bereketli bir ürün aylardır her gün sürüyorum bana mısın demedi.

6- Bodysol SOS Lipstick: Dudak koruyucusu. Bir eczaneden almıştım. Nemlendirmesi güzel yalnız biraz fazla sürünce beyaz beyaz yapıyor dudağı ama üzerine ruj sürdüğümden problem olmuyor. Sanırım tekrar almam yeni ürüner denemeyi seviyorum.

7- Dior Nude Sculpting Powder 020 Beige Praline: Çok güzel bir pudra. Orta kısmını pek kullanmıyorum. Daha çok en alttaki pudra kısmı ile en üstteki aydınlatıcı kısmını kullanıyorum. Ortalama kapatıcılığı olan bir pudra sanırım benim bir de şeffaf bitiriş pudrasına ihtiyacım var ne yazık ki bunu o amaçla kullanamıyorum;çünkü bazen elimin ayarı kaçıyor ve o zaman cakey surat yapıyor beni.

8- Nyx Cream Blush Boho Chic: Allahım bu ne kdr güzel bir allıktır! Krem allıkların şahı diorum ben buna:) Hem rengin doğallığı hem cildi nemli gösteren yapısına bayılıyorum. Ah tek başına kullanımda biraz da kalıcı olsa. Her gün istisnasız her türlü allığımın altına kullanıyorum. Toz allığımın kalıcılığını arttırıyor bir nevi baz görevi görmüş oluyor.

9- Benefit Coralista: Daha önce hakkında post yazmış olduğum mükemmel ötesi mercan renge, ambalaja, kalıcılığa sahip allığım. Renk harika! Kesinlikle gidin alın bundan ben kefilim:) Hele 8 numarada gösterdiğim açık pembemsi boho chic krem allığın üzerine şahane oluyor, şahane!

10- Elf Mineral Eyeshadow Primer: Orta karar bir ürün olsa da olur olmasa da. Tek far bazım bu, gidip daha iyisini almamamın nedeni de pek far kullanmamam sanırım, kullanmaya devam etmeme neden olan şey ise paraben vs gibi kimyasal maddeleri içermiyor olması. Yoksa bir esprisi yok.

11- Estee Lauder Pure Color Eyeshadow: Ne akla hizmetse açık halini çekmemişim, daha sonra hakkında post yazacağım için çok da üzerinde durmucam. Cosmo-de den almıştım aylar önce. Neredeyse her gün kullandım ve bütün renkleri de bitmek üzere ama şunu söylemeliyim ki küçüçük boyutuna rağmen iyi dayandı gene. Renkleri çok güzel, kahve ve bej tonlarından oluşan süper bir dörtlü far kendileri.
İçerdiği renkler: 10 Ivory Slipper(Satin), 63 Tempting Mocha(Shimmer), 47 Nude Fresco(Satin), 04 Wild Sable(Matte)

12- Dior Siyah Göz Kalemi: Kalem kullandıkça azaldığından üstünden ismini okuyamadım. İki seneyi aşkın bir süredir var bende bu kalem. Genel anlamda memnun olduğum bir kalemdi kendisi. Ben bu arada göz kalemini gözaltıma asla sürmem eyeliner şeklinde göz kapağıma çekerim. Kalemin güzel yanı çizgilenme yapmaması. Fakat artık bitsin istiyorum, bitsin ki yeni ürünler deneyebileyim:)

13- Jane Iredale Purelash Conditioner: Ankara'da eczanelerde satışına rastlayabildiğim bir marka kendisi. Bu ürün hem maskara bazı olarak kullanılabiliyor hem de akşam yatmadan kirpiklerinize sürebiliyorsunuz. Kirpiklerin kırılıp dökülmesini engelliyor, kirpikleri nemlendiriyor ve besliyor. Ben çok memnun kaldım alalı iki ay olmasına rağmen de her gün süre süre yarıladım.

14- Bobbi Bown Everything Mascara: Orta şekerli bir ürün. Dolgunluk vermesi filan iyi de hemen kurudu bu rimel. Bir daha almam bitsin diye uğraşıyorum.

15- Lancome Effacernes Kapatıcı 02 Beige Sable: Kapatıcı pek kullanmam tek kapatıcım da bu zaten. Kullanma sebebim fondoten renkli nemlendirici tarzı ürünleri göz altıma getirmek istememem. Göz altıma bundan hafif geçip üzerine diğer likit ürünleri sürünce içim rahat ediyor; çünkü birçok kişi fondoteni göz altına sürmenin zararlı olacağı kanısında. Ben gayet memnunum kapatıcımdan ilerde biterse ki biteceğini sanmam yine bundan alabilirim.

16- Maybelline Watershine Lipstick 255 Mauve Diamonds: Bu ay aldım ve en çok da bu bunu kullandım. Renk harika, nemlendirme süper tek sorun kalıcılık. Sürekli yenilediğim için kalıcı olmaması da vız geliyor bana. Ben aşığım maybelline'in bu rujlarına kesinlikle!

17- Nyx Round Lipstick Indian Pink: Turuncuya dönük mercan rengi. Bu ürün ilk elime geçtiğinden hiç hoşlanmamıştım hatta bu aya kadar hiç kullanmamıştım. Bahar geldi havalar güzelleşti bu ürünü kabından çıkarıp her gün sürer oldum. Şimdi favorilerimden. Nyx Boho Chic krem allığım ve Benefit Coralista krem allığım ile süper oluyor. Bu rujun üzerine Mac Fold and Tuck Lipglass sürüyorum sonuç muhteşem! Kalıcılığına gelince ne yazık ki kalıcı değil ama 2 dolarlık bir rujdan ne kdr kalıcı olmasını bekleyebiliriz ki en azından dudağı nemlendiriyor.

18- Mac Fold and Tuck Lip glass: Tam bir mercan rengi. Gayet pigmentli. Eskiden çok yapış yapış geliyordu ve kokusunu sevmiyordum ama bu ay ne olduysa kokusuna da yapısına da bayılmaya başladım bu gloss un. Gloss biraz yapışkan olsa da kalıcılığı çok iyi sanırım kalıcılığının bu kadar iyi olmasını yapış yapış olmasına da borçlu olabilirim. Bu arada bu gloss benim Mac'ten aldığım ilk ürün! Onun için özel bir yeri var geçen sene mezuniyet balomda da bunu sürmüştüm. Ne yazık ki limited edition ve pret-a-papier koleksiyonuna ait.

19- Burberry Weekend Parfüm: İnanılmaz güzel bir koku. Hem çarpıcı hem klasik hem feminen! Nasıl tarif edilmeli bilmiyorum en iyisi mi siz gidin bir koklayın:)

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım yazı çok sağol.ayrıca ,
    canım bu Estee Lauder Advanced Night Repair Serumu sample olarak nerden alabiliriz ?

    maestro

    YanıtlaSil
  2. cnm ankaradaysan, kızılay ykmdeki estee lauder standından istiyorum ben.

    YanıtlaSil