12 Haziran 2011 Pazar

Loreal True Match Allık 165 Rosy Cheeks




Bugün sizlere bu ay içinde allık koleksiyonuma kattığım minicik sevimli allığımdan bahsetmek istiyorum. Kendisi Loreal True Match ürün grubuna ait kendiliğinden ışıltı sıcak tonlu bir pembe allık. Aldığım parfümeride birçok rengi bulunmasına rağmen ben oyumu bundan yana kullandım, diğerlerinden rengi o kdr değişik ve canlıydı ki elimin ona gitmemesi kaçınılmaz bir durum oldu:) İyiki de aldım diyorum. Öncelikle tam bir çantaya at çık allığı, alt tarafında ayrı bir bölmesi var rotüş yapabilmenizi sağlayan bir ayna ve minik bir fırça barındıyor. Bu arada resimlerde biraz şeftaliye kaçan bir renk gibi çıkmış ama yanaktaki duruşu kesinlikle canlı bir pembe..Her ne kadar Loreal'in eski allıklarının ambalajını daha çok beğensem de bunun da oldukça güzel olduğunu kabul etmeliyim..

Şimdi kısaca artı ve eksilerinden söz etmek gerekirse;
Artıları:
1- Taşıması pratik.
2- Pigmentlilik konusunda Nars allıkları aratmıyor.
3- İçerisinde ayna ve fırça bulundurması artı bir özelliği.

Eksileri:
1- Ne yazık ki çok kalıcı değil.
2- Yurtdışı fiyatı ile Türkiye fiyatı arasında aşırı fark olduğu için bence biraz gereksiz pahalı üzerine 10 lira konulup Mac allık alınabilir.

Gördüğünüz gibi artıları eksilerinden fazla ve kolay bitecek bir allığa da benzemiyor. Bir daha aynı renginden almam, aslında bu tamamen benden kaynaklanıyor etrafımda deneyecek tonla allık bulunurken aynı renklere yapışıp kalmak bnm tarzım değil pek:) Fakat diğer renklerinden deneyebilirim!

Paylaşan: Larinia






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder