15 Ağustos 2013 Perşembe

Fekkai Shea Mask

Frederic Fekkai markasını duymuşsunuzdur belki..Saç bakımı konusunda usta firmalar arasında bulunan bir marka..Bu markanın Shea yağı özlü saç bakım maskesini kullandım,hatta bir tüp bitirdim ve sizlerle bu ürünle ilgili izlenimlerimi paylaşmak istedim..


Ne işe Yarıyor..??:Özellikle kuru,çok kuru,hassaslaşmış ve nem takviyesi gerektiren durumlarda kullanılıyor.Shea yağı içerdiği için güçlü oranda nem verme özelliğine sahip..Saçlarımdaki sonucunu beğendiğimi söyleyebilirim bu anlamda..Nem vermesi gayet başarılıydı..



 

Bu garip görünüş  nedendir diceksiniz..İlk aldığım halindeki fotosu şuanda elimde bulunmadığı ve size yinede dış kabını göstermek istediğim için ve bu fotograftada adeta dibini kazıdığım için böyle bir görüntü kirliliği oluştu..

 

Yapısı: İşte bu noktada şöyle bir durun derim..Yapısı oldukça yoğun,hatta katıya yakın ve sürümü zor.Tüpten zor çıkıyor.İlginçtir,hiç bu tarzda bir kremsi/katımsı balm tarzında bir maskeyle karşılaşmamıştım..Şimdilerde bu maske yenilenmiş yurtdışındaki ülkelerde ve kavanozda satılıyor.Onlardada böylemidir hala,yapısı değişmişmidir bilemiyorum ancak bana bu maskenin sürümü biraz zor geldi.Saçlarımda sürdükten sonra elimle ekstra saça yedirmem gerekti diyebilirim.

Tesptilerim..:

Banyoda yıkanmış ve nemi alınmış saça uyguladım ve ortalama 20 dakika beklettim saçımda.Ardından duruladım.Saçlarım kuruduktan sonra çok daha yumuşak olduğunu gördüm. Parlaklık veriyor ayrıcada..Tekrardan alırmıydın derseniz,alırdım sanıyorum.Douglaslarda satılıyor Fekka markası.Ancak ne yazıkki artık gelmiyor bu ürün ülkemize öğrendiğim kadarıyla..Yinede eğerki bir şekilde yurtdışına yolunuz düşerse,yada denk gelirseniz bir yerlerde kuruluktan şikayet edenlere önerebilirim..

 

Sevgiler..:)


                                                                           Paylaşan:Zencefilkız


     

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder