8 Ocak 2016 Cuma

Himalaya Herbals Neem Mask


Güzel bir cildin sırrının her ne kadar esas olarak içten beslemek (dengeli ve sağlık beslenme, yeterlivitamin alımı,sağlıklı yaşam..) olduğunu düşünsemde,kısmende olsa dışarıdanda desteleyerek tamamlandığına inananlardanım aslında..

 

Cilt bakımının olmazsa olmazlarından biriside haftalık düzenli uygulanan maskeler.. Normal,karma,kuru,yağlı gibi çeşitli cilt tiplerinin uygulayacağı bakım rutinleride cilt tiplerine göre farklılık gösteriyor haliyle..Benim cildim karma,ancak kışın özelliklede kuruya dönük karmaya döndüğünü söyleyebilirim. Bu bahsedecegimde maskede dönüşümlü olarak kullandığım,cilt bakım rutininim bir parçası aslında diyebilirim.



 

Bu maskenin içerisinde neem özü ve kaolin bulunuyor.Yapısı oldukça kremsi ve yeşil renkte bir maske. Çok güzel parfümlü bir kokusu var.Sürdüğünüz anda kısa sürede ciltle bütünleşip kurumaya başlıyor diyebilirim.

 

Uygulaması:Banyo sonrasında gözeneklerin dahada açıldığını düşünerek, tüm yüzüme uygulayıp (Göz çevresi ve ağız çevresinden uzak tutarak) 10 dakika kadar  bekletiyorum.Ardından ılık suyla duruluyorum.Devamında,kalan maske artıklarından tamamen kurtulmak adına tonik uyguluyorum.

 

Gözlemlerim:Yazın haftada 2 defa uyguladığım bu maskeyi,kışın karma ciltli oldugumunda göz önünde bulundurarak haftada 1 defa uygulmaya özen gösteriyorum.Bir defadan fazla uyguladığım zaman cildimi biraz gerebiliyor,kurutabiliyor çünkü. O yüzden haftada bir defa uygulama yeterli geliyor bana.Siyah noktalarımı kısmende olsa azaltıp,cildi fazla kurutmadan tam ayarında matlaştırıyor diyebilirim.Cildimi genel anlamda daha duru ve sakinleştirdiğinide belirtebilirim.

 

Bu maskeyi bazı zamanlarda sadece sivilce üzerine uygulayıp bekletiyorum.Bu sayede sivilceleri kurutma özelliğinide gözlemledim diyebilirim.

Beğendiğim maskeler arasında kendisi..

 

Sevgiler..:)



                                                                                              Paylaşan:Zencefilkız

3 yorum:

  1. Merhaba Zencefilkız,

    Çok uzun zamandır bloğunu takip ediyorum ve gerçekten çok beğeniyorum. Saç bakımında bir uzmansın zaten onu herkes biliyor ama detaylı incelemelerin gerçekten çok faydalı. Daha sık yazmalısın eskisi gibi :) Davines ve milkshake markaları hakkında neler düşünüyorsun onların şampuan krem ve maskelerini kullandın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Puchi,

      Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim öncelikle.Fırsatını buldukça bloga zaman ayırıp yazmaya çalışıyorum eskisi kadar olamasada.Davines markasından bir saç maskesi deneyimim oldu şimdiye kadar henüz.Onunla ilgili olaraktan eski bir yazımda gözlemlerimi yazmıştım kendimce diyebilirim.Şuradan dilersen bakabilrsin;
      http://limonsuzdietcolaa.blogspot.com.tr/2015/01/davines-nounou-sac-bakm-maskesi.html?showComment=1453500928055#c3700307663706978022

      Milkshake markasında ise bir süredir saç köpüğünü kullanıyorum diyebilirim.Onunla ilgilide bir yazı yazayım biraz daha deneyimledikten sonrasında o halde,tabikide.
      Zaman ayırıp okuduğun içinde ayrıca teşekkürler..Sevgiler..:)

      Sil
    2. teşekkür ederim :)

      Sil