25 Nisan 2011 Pazartesi

Chanel JC Powder Blush-15 Orchid Rose



Bu allığın hikayesi bayağı bir hazin. Başta çilekten ayırtıp paypal yüzünden alamıyorum sonra stoklarda bitiyor aylarca bekliyorum ve sonunda şans eseri çok daha uygun bir fiyata cosmo-de'den alıyorum. Bu allığı çok istemiştim anlayacağını ama sonunda sahip oldum:) Geleli bir ay ya oldu ya olmadı ama her gün yanaklarıma bu allıktan dokundurdum. Rengini nasıl tarif edeyim bilmiyorum yanağımda ne pembe duruyor ne şeftali ne kahve. Hepsinin karışımı gibi sanki; ama ben tek kelimeyle yanağıma verdiği sağlıklı, glowy görüntüye bayılıyorum! Yapı olarak ışıltılı bir allık ve fırınlanmış olduğu için de her gün sürsem bile bitmeyecek belki olursa çocuklarıma miras kalacak:)) Bu allıkla ilgili son söylemek istediğim şey ise kendisi çok pigmentli bir allık değil yoğun görüntü verdiren bir fırçayla sürsem bile üç dört kez yanağıma geçiyorum hatta bazen üzerine krem allık bile uyguluyorum. Bir de unutmadan nostaljik bir gül kokusu var bu allıkta ne de olsa Chanel:) Fiyatı Sevilde 94, Çilekte 76, Cosmo-de de ise 60.


Paylaşan: Larinia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder