27 Nisan 2011 Çarşamba

Makyaj bazı nasıl uygulanır??

Bu soruyu soran çevremde pek çok insan var..Mac,Dior,Ysl..baz aldım ama ben bunu elimle mi sürücem, fırçayla mı??gibi..Fırça kullanmaya eli yatkın olmayanlar eliyle sürebilirler.Ancak profosyonel makyaj etkisi için fırça kullanmanızı öneririm.Şahsen ben, Mac 187 fırçayla uyguluyorum bazlarımı.Inglottada aynı fırçanın çok benzeri satılmakta.Orayada bakabilirsiniz.Yada Sigmanın fırçalarına..Özellikle fırçanın beyaz kısımlarına primeri az az değdirerek yüzüme uyguluyorum.Sonrada dairesel hareketlerle yayıyorum. Elinizle sürmek isterseniz eğer, şöyle bir önerim var; bazı elinize aldıktan sonra elinizde biraz ısıtın,öyle yüzünüze uygulayın.
Daha iyi duracağından emin olabilirsiniz;)
                                                                        Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder