25 Nisan 2011 Pazartesi

Mac 134 Large Powder Brush

Evet arkadaşlar..Şimdide Mac'in 134 numaralı pudra fırçası..Bu fırçayı alalı 2 seneye yakın bir zaman oldu fakat o zamandan beri kullandıgım ender pudra fırçalarından biri.Doğal kıllardan yapılmış bir fırça. Ben bunu, genelde fondotenden sonra transparan pudramı surmek için kullanıyorum.Yine Mac'in prep+prime pudrasını surmek istedgim zamanlardada başvurudum fırça bu..Pudrayı doğal bir şekilde uygulamamı sağlıyor.Fiyatıysa performansına göre gayet fazla açıkçası..Tryde yaklaşık 130 tlye satılıyor.Bence bir fırça için fazla..Ancak illaki almak isterim derseniz,interneti araştırmakta fayda var derim..

Bu fırçayı ilk aldıgım zamanlarda biraz daha sert gibiydi sanki kılları,fakat zaman içerisinde biraz daha yumuşadı diyebilirim.Kılları oldukça sık ve doğal olması alırken benim için bir avantaj olmuştu.Ancak piyasada bununla eş değer başka fırçalarda mevcut..İllaki olmazsa olmaz diyebileceğim bir ürün değil.Ama uygulama konusunda genel anlamda yinede gayet başarılı diyebilirim..


Paylaşan:Zencefilkiz

2 yorum:

  1. merhaba,
    ben mac studio fix powder kullanmk istiyorum.cildim karma ve hassas,bazı bloglarda talk içerdiği için sivilce yaptığını oudum.ben talk ın sivilceye sebep olacağıın sanmıyorum ma yine de size danışmak istedim.tavsiye eder misiniz ve fiyatı hakkında bilginz var mı acaba?
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Mac Studio Fix Powder,hassas ciltlerin için ağır gelebilir diye dusunuorum ben.Yapısından dolayı.Bu arada Talc içermesi,svilce yapacağı anlamına gelmiyor evet.Talc,daha cok ciltteki gozeneklerin genişlemesine neden olabiliyor uzun sureli kullanımda..

    YanıtlaSil