28 Nisan 2011 Perşembe

YsL Teint Majeur SPF 18 Fondoten

Bir fondoten yazısıyla daha karşınızdayım..Bu fondoteni geçen sene Strawberry'den almıştım. Aslında netten baktığım için o anda deneme şansım olmadığından bir nevi deneme yanılma yoluyla almış oldum.İyikide almışım.:)En sevdiğim fondotenlerden biri olduğunu söyleyebilirim.Bunun pek çok sebebi var.İlki kapatıcı özelliğinin gerçekten güzel olması.Maske gibi durmuyor ve kusurları gayet güzel örtüyor.Bende 01 ve 03 numaraları var.03 numarasını hemen hemen direkt yüzüme uygulayabiliyorum.01 numarasını ise başka bir fondotenimle karıştırarak istedğim rengi elde ediyorum ve böylece doğal duruyor.Benm favorim 01 numarası..


İçeriğinde Yaşam Mantarıda denilen bir bitki özü bulunmakta.Spfli bir fondoten olmasıda avantaj..Her zaman güneş koruyucuyu sür yedir derken,vakit bulamayabiliyoruz çünkü.Fırçayla yada süngerle uygulayabilirsiniz. Benim bu fondoteni uygulama tekniğimse şu şekilde;önce fırçayla yüzüme nokta nokta uyguladıktan sonra süngerlede üstünden geçerek,daha iyi yaymış oluyorum.Böylece daha doğal duruyor.Kapatıcılık isteyenler için gerçekten tatmin edici.Hergün kullandığım bir fondoten değil.Cildimi fazla yormamak adına hergün kullanmıyorum.Kapatıcı özelliği fazla çünkü..Dolasıyla cildime ağır gelebilir.Yağlı ciltlerede belki fazla gelebilir bu fondoten.Özel günlerde yada makyaja gerçekten zaman ayırmak istediğim zamanlarda kurtarıcım oluyor diyebilirim.Fiyatı,Tekin Acar'da 158 TL,Çilektede aynı fiyat.Ancak indirime girebiliyor bu ürün çilekte.
                                                                                                                    
Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder