10 Mayıs 2013 Cuma

Bir Gratis Indirimi ve Sonucu..:)

Gratis indirimini pekçoğunuz duymuşsunuzdur.9-12 mayıs tarihleri arasında anneler günü indirimi olarak renkli kozmetik ürünlerinde %50 (balm,maybelline,max factor,loreal,essence..gibi..) diğer gratis'e özel ürünlerde ise %40 indirim var!:) Bende bu indirimi fırsat bilip kendimi Gratis'e attım. Bir Balm aşığı olarak bu indirimi ben adeta gözümü döndürdü diyebilirim..İşte bir indirim alışverişi günü sonucundaki ganimetlerim..:)



Adeta alışveriş çılgınlığı yaşamış bulundum kendi çapımda.Bundan sonra ara vermem gerektgni düşünüyorum kozmetik alışverişine..Urunleri kullandıkça bununla ilgili yazılar burada yer almaya başlayacak ara ara fırsat buldukça..

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                                 Paylaşan:Zencefilkız

14 yorum:

  1. oooooo neler neler almışsın, güle güle kullan. bende ufak çaplı bir alışveriş yapmadan duramadım ;))

    YanıtlaSil
  2. vuuuuu hepsi süper güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Giovanni'nin o maskesinden çok memnun kalacaksınız,en azından ben kalmıştım:) Ki benim saçım bayağı işlemden geçmiş bir saç,buna rağmen çok iyi gelmişti saçıma. Güzel günlerde kullanın hepsini:)

    Filiz

    YanıtlaSil
  4. o baykuşlar ne öyle el kremi mi? çok tatlılar
    hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. pinky fashion teşekkür ederim seninde aldıkların hayırlı olsun:) indirim zamanı kendini durdurmakta epey zorlanıyor insan:))

    YanıtlaSil
  6. Yelda cok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun:)

    YanıtlaSil
  7. Filiz,cok teşekkür ederim.Bende ilk defa aldım bu maskeyi merak ettgm için.Daha güzelleri senin olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Kozmetik Deneyimleri,tesekkur ederim. O baykuşlar el kremi evet.Daha iyilerinin senin olması dileğiyle..;)

    YanıtlaSil
  9. betty lou manizerle ilgili yorumlarınızı cok merak ediyorum.bu arada gratiste varmı bilmiyorum ama watsonslara divinia diye bi marka gelmiş, amino asitli ve beyaz pirinçli ürünleri var. yüzümdeki hafif lekelere bile çok iyi geldi. bendeki amino asitli seri. gerçekten mucize gibi. kesinlikle tavsiye ediyorum cilt ürünü arıyosan.(bu arada yorumlarını adsızlara kapamadığın için kendi adıma teşekkür ederim)

    YanıtlaSil
  10. Betty lou manizerler ilgili yorumlarım paylaşacağım ilerleyen günlerde burada,biraz daha kullanayım daha sağlıklı yorum yapabilmek adına..;) Divinia markasını ilk defa duyuyorum.Watsonsda geçenlerde beyaz pirinçli bir takım maske tarzı urunlere bakmıştım ama o markamı hatırlamıyorum.Bir dahaki gittgmde ilk fırsatta o urunede bakmalıyım.Cok teşekkür ederim tavsiyen için bu arada ;)

    YanıtlaSil
  11. aldıklarını güzel günlerde kullan canım, bende the balma aşığım :)

    YanıtlaSil
  12. cok teşekkür ederim Renkli Masallar.Daha güzel Balm ürünlerinin senin olması dileğiyle..;)

    YanıtlaSil
  13. Harika görünüyorlarr, güle güle kullan :)

    Libra MakeUp Blogspot

    YanıtlaSil
  14. Libra Beaut,tesekkur ederim daha güzelleri senin olsun:)

    YanıtlaSil