24 Mayıs 2013 Cuma

Gliss Ultimate Repair Saç Spreyi

Gliss'in siyah seri olarakda bilinen keratin içeren Ultimate Repair serisini bir çoğunuz görmüşsünüzdür,duymuşsunuzdur.Marketlerde satılan bir seri..Bendeki üründe bu serinin onarım ve kırıkları bir nebzede olsa genel onarım sağlayan spreyi..Bu urunu Gratis'ten almıştım bir sure once.Devamındada evdeki urunler arasında kullanılmayı bekliyordu.Geçenlerde gözüme çarpınca kullanmaya başladım bir süredir ve devamındada izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum..




Bu Spreyin hedefledikleri neler..??:Özellikle saç uçlarındaki kırılmaları bir nebzede olsa onarmayı hedefleyen(Tamamen onaran diyemiyorum sonuçta tamamen onarım ancak saçları kestirmekle oluyor ne yazıkki..) içergnde keratin bulundurarak saçları daha güçlü ve parlaklaştırmayı hedefliyor..

 

Kullanımı:Banyodan sonra ıslak saçlara (kurumasını beklemiyorum ben örneğin) boy ve uçlara fıs fıs sıkarak devamında kurumaya bırakıyorum.Durulanmıyor.

 

Yapısı:Sıktıgınız anda güzel bir kokusu var.Ben bu konuyu çok beğendim şahsen:) Saçlarımı ağırlaştırmadı.Yağlı bir his bırakmıyor.

 

Tespitlerim..:Kullanmaya başladıktan yaklaşık 2 hafta sonra kadar saçlarımın daha canlı durduğunu fark ettim diyebilirim.Sıktıgım anda spreyi daha parlak gösteriyor saçları ayrıcada.Saç uçlarındaki kırıklar için pek bir fark gözlemleyemedim ancak saçları kesinlikle parlattgını söyleyebilirim.Daha uzun vadede belki daha guclu bir onaım yaptığımı görebilirim o konuda tam bir fikir edenemedim henüz..Ama ilk izlenimlerim bu şekilde açıkçası..

 

Fiyatı:16 tl..Ancak bazen Gratislerde filan %25-30 indirime giriyor.Denk gelirseniz bir bakın derim..;)

 

Sevgiler...))

 

                                                                                         Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder