19 Mayıs 2013 Pazar

Biten Ürünler

Merhabalar..Bir bitenler yazısıyla karşınızdayım bugun..Sizlere bir suredir kullandığım ancak biten,bitmesine üzüldgm,bitti diye adeta sevindigm yada unutulmaktan çöpü boylamış ürünlerin bulunduğu bu yazıyı aktarmak istedim..Bakalım bu ay neler bitirmişim..Nelerin sonu gelmiş beğenmişim,begenmemişim..?? :)



          İşte bu görmüş olduğunuz kutuda yerlerini almaya başladılar yavaş yavaş..



*John Frieda smothing milk pürüzsüzleştirici krem:Uzun yıllardır severek kullandığım bir üründü.Hemen yenisi açıldı yerine..:)

*The body shop vanilla ve baharatlı duş jeli:Kokusuna adeta aşık olduğum bir duş jeli.Bitmesine üzüldüm.Yenisini şuanda almayacağım elimde başka ürünler bulunduğu için.Daha sonrasında almayı düşünebilirim ama..

*Garnier Saç Maskesi:Uzun zamandır dolapta ölece duran,adeta unutulmuş bir maske...Zamanında çok severek kullandığım ancak devamında yeni maceralara atılmak adına:) bir köşede unuttuğum bir ürün.İçerisinde bir miktar vardı ancak bozulduğunun sinyallerini çoktan vermiş olduğunu anladgm için istemeyerekde olsa atmak zorunda kaldım..

*Caudalie Üzüm Suyu Sprey:Bir nevi La roche posay termal su tarzındaki alerji ve hassaslığa karşı koruyucu sprey.Nemlendirme özelliğide mevcut.Çok begendgm bir urundu.


Kerastase Age Recharge Maske:Bununla ilgili detaylı bir yazı daha öncesinde yazmıştım Kerastase maske analizi olarak..Buradan tekrardan uzun uzadıya bahsederek sizi sıkmakda istemiyorum.Çok begendgm bir urun olduğunu söyleyerek bitireyim bu bolumu..Yenisini mutlaka alacağım.

*Kerastase Fibre Architechte Serum:Çift fazlı bu serumu o kadar sevdimki arka arkaya iki tane bitirdim.Çimento serisinden olan bu urunu diğer bazı urunler gibi ara ara kullanmak gerektgi için şu sıralar tekrar almayacağım.Bir sure geçtikten sonra ilk almayı dusundgm ürünler arasında ama..

*Alix Avien Whitining Mask:Beyazlatıcı,leke açıcı tek kullanımlık maske.Bu maskeden artık piyasada goremedgm ve çokde sevdgm için gordunuz uzere idare kullanara birkaç defada bitirdim.Gene olsaydı eger yine alırdım..7 tl gibi uygunda bir fiyatı vardı..Sevdim mi sevdim..:)

*Nivea Invisible Deodorant:Severek kullandgm favori ürünlerimden birisidir.Yenisi hemen açıldı..:)

 

Bu aşağıda gördükleriniz ise bir suredir saç bakımına ağırlık verdiğimin bir kanıtı..

Bakım yağları..Kendi kafamdan birazda uydurarak kafama gore yağ bakımları yapıyorum ara ara..Bunlarda o yağ karışımının bazı parçaları..




Tek aykırı ürün olarak sağda görmüş olduğunuz L'oreal gri renkli göz farını sayabilirim.Aslında bitmemişti bu urun ama alalı yaklaşık 2 seneyi bulduğu ve çokda memnun kaldığım bir ürün olmadığı için ondanda ayrılmayı seçtim diyebilirim size..

Şimdilik bitirdiklerim bunlar..:)

Sevgiler..

 

                                                                                        Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder