26 Mayıs 2013 Pazar

Rimmel Kate Moss Ruj-01



Merhabalar..Bugun sizlerle bir ruj incelemesi daha yapmak istedim.Rimmel'in bir suredir var olan Kate Moss ruj serisindeki rujlardan birisi olarak 01 numara.. Bu siyah kapaklı seriden sonra birde mat serisi olan pembe kapalı seriside çıktı.Şimdi sizlere göstereceğim ise siyah kapalı serisinden gördüğünüz üzere..



Yapısı:Oldukça opak yapıda olduğunu söyleyebilirim.İçeriğinde sim vs bulunmuyor.Kalıcılıgıda çok çok iyi bana kalırsa.Surdukten saatler sonra bile hala dudağımdaydı..Kokusunu ben bundan bir 5-6 yıl once Nivea'nın dudak sticklerinden vişneli olanlar vardı.Ben ona benzettim açıkçası biraz..:)


                                               

                              Rujun bendeki duruşu yukarıda gördüğünüz şekilde..

 

 

Nasıldı..??:Surdukten sonra aynaya baktığınızda rujun iddiasını hemen fark ediyorsunuz.Resmen makyajın kalbine oturuyor diyebilirim:)Ardından ince bir eyeliner sürerek makyajımı bitirmiş oluyorum ben genellikle.Kabında daha koyu duruyor bana gore...Renk olarak sıcak ancak bordomsu,bordoya çalan bir kırmızı oldugunuda belirtmeliyim.

 

Diğer izlenimler..:Bende dudakta çok fazla kuruma yapmadı.Ancak altında iyi bir dudak bazı sürmek gerekiyor yinede diye düşünüyorum.Yoksa dudak arası çizgilere dolma ihtimali yüksek bence..

Özellikle iddialı makyajı seviyorsanız bu ruja bir şans verebilirsiniz diye düşünüyorum.

 

Fiyatı:13 tl..


Sevgiler..:)


                                                                                   Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder